Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
180 legyártott példányt követően nyugdíjba vonult az elsőgenerációs modell és megérkezett a második nekifutás.
Nyílt titok, hogy hamarosan érkezik az ennél is komolyabb RS3, mely várhatóan 420-450 lóerőt szabadít majd rá az aszfaltra, addig is azonban itt az A3 versenypályákra szánt TCR változata, a most leleplezett RS3 LMS:
Az igen komoly aerodinamikai csomagot, hatalmas hátsó légterelőt, illetve egyetlen középső kipufogóvéget kapott újdonság 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja percenkénti 6 250-as fordulatszámon 340 lóerős teljesítményt ad le. E mellé 420 Nm-es csúcsnyomaték társul, ami már 2 500-as fordulatszámtól lehívható.
Az új motor- és fékhűtés mellett említést érdemel továbbá a továbbfejlesztett hatfokozatú szekvenciális versenyváltó és a végletekig optimalizált futómű, illetve a 136 500 eurós (48,7 millió forint) vételár.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.