Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
180 legyártott példányt követően nyugdíjba vonult az elsőgenerációs modell és megérkezett a második nekifutás.
Nyílt titok, hogy hamarosan érkezik az ennél is komolyabb RS3, mely várhatóan 420-450 lóerőt szabadít majd rá az aszfaltra, addig is azonban itt az A3 versenypályákra szánt TCR változata, a most leleplezett RS3 LMS:
Az igen komoly aerodinamikai csomagot, hatalmas hátsó légterelőt, illetve egyetlen középső kipufogóvéget kapott újdonság 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja percenkénti 6 250-as fordulatszámon 340 lóerős teljesítményt ad le. E mellé 420 Nm-es csúcsnyomaték társul, ami már 2 500-as fordulatszámtól lehívható.
Az új motor- és fékhűtés mellett említést érdemel továbbá a továbbfejlesztett hatfokozatú szekvenciális versenyváltó és a végletekig optimalizált futómű, illetve a 136 500 eurós (48,7 millió forint) vételár.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.