Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Idén is új támogató kerül a Ferencváros-mezekre, az új partner ezúttal egy globális fintechvállalat.
Új mezszponzora van a Fradinak: péntek délelőtt jelentették be, hogy megállapodtak az iForex nemzetközi fintechvállalattal. A saját kereskedési platformot is működtető iForex tájékoztatása szerint „a legmodernebb technológiát partnerségekkel kapcsolja össze, hogy valódi értéket teremtsen ügyfelei számára Európában és azon túl is”.
Az együttműködés a Fradi kizárólagos marketingügynökségének, a Sportfive Hungary Kft.-nek a közreműködésével jött létre. Igar András, a Sportfive vezérigazgatója elmondta, hogy az iForex „nem csupán mezszponzorként van jelen, hanem aktív szereplője lesz a klub életének a közös aktivitások és szurkolói programok révén”.
Az iForex Európában más focicsapatokat is szponzorál, együttműködik többek között a holland PSV Eindhovennel és a lengyel Lech Poznańnal is.
A Fradi a tavalyi szezon előtt is bejelentett egy új mezszponzort, akkor a magyar hátterű, alig néhány éve alakult parfümcég, a Superz állt be mögéjük. Korábban felvetődött az is, hogy a Gazprom támogathatja a csapatot, ebből azonban végül nem lett semmi.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.