Alig használt régi bukólámpás Ferrari vár új gazdára
Ez a vörös fényezésű olasz sportkocsi 3 évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Ez a vörös fényezésű olasz sportkocsi 3 évtizeddel tekeri vissza az idő kerekét.
Már nem kell sokat várnunk a terepes hangvételű Huracán Sterrato hivatalos bemutatójára.
Íme a megoldás azoknak, akik az MC20 gyári alapváltozatát esetleg egy kicsit unalmasnak találják.
Ezzel a 11 éves japán szupersportkocsival eddig alig több mint 6 ezer kilométert tettek csak meg.
A 288 GTO sem jön gyakran szembe az utakon, a 288 GTO Evoluzione viszont még nála is sokkal ritkább.
A remek biturbó V6-os benzinmotorban sikerült még találni néhány extra lóerőt.
A Pagani bemutatta az immár 11 éves múltra visszatekintő Huayra utódját, az Utopiát.
A 765 lóerős szuperkönnyű brit sportkocsi könnyedén uralja a sebességkorlátozás nélküli Autobahnt.
Az erősen limitált mennyiségben gyártandó modell receptje az alacsony tömegről és a nagy teljesítményről szól.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
A bőven 800 lóerő feletti sportkocsit erősen ajánlott bukósisakban vezetni.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat erre a remek állapotnak örvendő 30 éves olasz szupersportkocsira.
Azok a szuperautó-gyártók, amelyek évente legfeljebb 10 ezer autót értékesítenek Európában, haladékot kaptak a szigorodó károsanyagkibocsátási-szabályozás alól.
A Manchester City friss igazolása egy ezer lóerős Ferrarival járkál Marbellán.
Összesen 30 autó megépítését tervezik, nettó 2 millió eurós eladási árral.
Hosszú és áramvonalas karosszéria, izmos V12-es motor, alacsony tömeg – körülbelül ez az újdonság receptje.
Ezzel a 90-es évekbeli szupersportkocsival nem jelent különösebb nehézséget bőven 300 km/h felett száguldani.
Az újdonság kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen, és 300 km/h felett közel 1 tonnás leszorítóerőt produkál.
Az MC20 immár nemcsak kupé, hanem roadster változatban is elérhető.
Az is jól látható, hogy manapság már egy Instagram-posztban is milyen komoly munka van.