1 milliárd forintért várja új gazdáját egy alig használt 15 éves Maserati
Az erősen limitált mennyiségben gyártott MC12-t eredeti árának többszöröséért kínálják eladásra.
Az erősen limitált mennyiségben gyártott MC12-t eredeti árának többszöröséért kínálják eladásra.
A belső égésű motorokat, úgy fest, nagyjából 2035 táján tiltanák be a legszélesebb körben Európában, azonban az olasz kormány azon dolgozik, hogy a szupersportkocsik gyártói kivételek legyenek.
A Ferrari 296 GTB olyan új, hogy még csak előszériában gyártott darabok járják a bemutatótermeket. A "kismotoros" és hibrid autó megint egy olyan újdonság, ami feszegeti a márka hagyományos értékeinek határait.
A típus eleve nagyon ritka, a most eladásra kínált példány értékét pedig az egekbe növelheti a zéróhoz közeli futásteljesítmény.
Az újdonság csukott tetővel 20 km/h-val gyorsabb, mint nyitott tető mellett.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt láttak napvilágot a 21. századi Countach-t teljes egészében megmutató felvételek.
A típusból eleve nagyon kevés készült, az ilyen szerény futásteljesítményű példányok pedig olyan ritkák, mint a fehér holló.
Az újdonság az ígéretek szerint alig több mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A bőven 800 lóerő feletti új Huayra "szíve" egy remek 6 literes V12-es motor.
Minden olyan gyártónak, amely évente több mint 1000 autót dob piacra nulla emmisziós modellekkel kell rendelkeznie 2035-re.
A szupergyors sportkocsival 6 perc 30 másodperces Nordschleife köridőt céloz meg a brit márka.
A kupé és roadster változatban elérhető újdonság a valaha készült legerősebb közúti nem hibrid Lambo.
Az ember megérkezik, és rögtön tudja, hogy az olasz „Motorvölgyben” jár.
Az újdonság kettővel kevesebb hengerrel bír, mint az F8 Tributo, de a hibrid technika miatt jelentősen erősebb annál.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
A messze 500 lóerő feletti olasz szupersportkocsi eddig kevés kilométert hagyott maga mögött.
Az 50-es években alaposan előre tekerte az időgép kerekét a Gullwing, 2021-ben pedig látványos formában emlékeztet bennünket a német autógyártás zsenialitására. Miközben még mindig kegyetlenül az ülésbe passzíroz és akár 260-nal is képes repeszteni.
A Murciélago ezen csúcsmodelljéből kevesebb mint 200 példány készült.
Szélvédője már lehet a brit szupersportkocsinak, oldalablakokat és tetőt viszont felár ellenében sem kérhetünk hozzá.
Idén és jövőre azért még bemutatnak két klasszikus V12-es, turbó nélküli modellt.