Magyarországon a Maserati méregdrága közúti versenyautója
A méregerős és szuperkönnyű Maserati GT2 Stradale listaára jelentősen meghaladja a 150 millió forintot.
A méregerős és szuperkönnyű Maserati GT2 Stradale listaára jelentősen meghaladja a 150 millió forintot.
A biturbó V6-os Praga Bohema ára adók nélkül is 600 millió forint magasságában mozog.
Az igen limitált mennyiségben gyártandó Alfa Romeo 33 nemcsak pirosban, kékben is igen jól mutat.
A végsebességre kihegyezett McLarenből alig több, mint 106 darabot gyártottak, és ezek közül most eladó egy lényegében vadonatúj példány.
Megérkezett az igen komoly menetdinamikával és jó néhány 007-es funkcióval kecsegtető, közel félmillió dolláros alapárú vadonatúj Rezvani Beast.
Itt a megoldás azok számára, akik nem hangtalan elektromos, hanem régivágású V12 benzines szupersportkocsira vágynak.
Új gazdára talált a Blu Le Mans fényezésű, közel 30 éves Lamborghini Diablo VT Roadster.
A kivételesen nem elektromos vagy hibrid hajtásláncú Praga Bohema kevesebb, mint 1 tonnát nyom a mérlegen.
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje továbbra is az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
A Trump nevével fémjelzett olasz szupersportkocsi 5 évig volt az amerikai elnök tulajdonában.
Felfelé nyíló ajtók, bukólámpák, középmotor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás, 11 ezerig kalibrált fordulatszámmérő. Testközelből ismerkedtünk meg egy szupersportos apró Mazda AZ-1-gyel.
Megannyi késést követően hamarosan végre megkezdődik az Aston Martin hibrid újdonságának sorozatgyártása.
Akár egy vadonatúj családi autó is kijönne abból a pénzből, amennyiért a McLaren F1-en szélvédőt cserélnek.
A brit márka jövőben érkező modelljei már mind valamilyen hibrid hajtást fognak felvonultatni.
A világhírű énekes és dalszövegíró egykori olasz sportkocsijában kevesebb, mint 18 ezer kilométer van.
A nevét persze egy őserejű mitológiai lény ihlette.
Mostantól nem kell Bécsig autózni, ha Lamborghinit vásárolnánk vagy szervizeltetnénk. A budapesti szalon megnyitóján a cég első embere, Stephan Winkelmann vázolta számunkra a benzingőzös olasz autómárka elektrifikációival kapcsolatos terveit.
Az egyik „hőstette" az volt, amikor hajléktalanok mellett üvöltette a kocsiját.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
Karbonszálas elemek, sárga bőr és megnövelt teljesítmény az új Mansory Ferrariban.