Szuperritka, 19 évesen szinte vadonatúj BMW M3 CSL vár új gazdára
A normál M3-nál erősebb és könnyebb CSL-ből kevesebb mint 1400 példány készült.
A normál M3-nál erősebb és könnyebb CSL-ből kevesebb mint 1400 példány készült.
Ez a Bon Jovi nevével fémjelzett német kompakt egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Akár még idén bemutatkozhat a japán gyártó népszerű modelljének hetedik generációja.
A zuffenhauseni gyártó legfrissebb újdonsága a 70-es évekre pillant vissza.
Ezzel a 11 éves japán szupersportkocsival eddig alig több mint 6 ezer kilométert tettek csak meg.
A nemrég debütált 911 GT3 RS több mint 10 másodpercet vert a Zöld Pokolban a 911 GT3-ra.
Egyre nehezebb mostanság 5 millió forint alatt új személyautót találni, de azért nem teljesen lehetetlen.
A nyújtott tengelytávú és szinte szalonállapotú luxusautóban egy 6 literes motor rejtőzik.
A legjobban felszerelt összkerekes kivitel ára alulról súrolja a 17 millió forintot.
Erős motor, kézi váltó, hátsókerék-hajtás és könnyű kasztni – kell ennél több?
Felfúrt motorral, nagyobb teljesítménnyel, komplett bukócsővel debütált a Mustang versenyzésre szánt legújabb verziója.
A népszerű japán kisautó első Magyarországon készült példányai három évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot.
A nyitott tetős olasz sportkocsi mozgatásáról egy magas fordulatszámú V12-es szívó benzinmotor gondoskodik.
Igazi négykerekű időkapszula ez a szalonállapotnak örvendő régi Favorit.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
A hetedik generációs Mustanggal együtt kapásból bemutatkozott a pályafókuszú gyári tuningverzió is.
A szupersportos olasz szabadidő-autó V12-es motorja bőven több mint 700 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A hibrid technikáról és az összkerék-hajtásról szóló korábbi pletykák a jelek szerint alaptalannak bizonyultak.
A fedélzeti kamerás felvétel tanúsága szerint erőhiányban egyáltalán nem szenved a turbó nélküli magas fordulatszámú motorral szerelt aktuális GT3.
6,7 millió forintos alapárral és 22 kereskedéssel debütál itthon a brit hagyományokkal és kínai háttérrel rendelkező MG.