Ordító V12 érkezett a halk villanyautók hazájába, Norvégiába – videó
A Ferrari a festői szépségű skandináv országban hajtotta meg első szabadidő-autóját, a Purosangue-ot.
A Ferrari a festői szépségű skandináv országban hajtotta meg első szabadidő-autóját, a Purosangue-ot.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl gyengének találják a középmotoros amerikai sportkocsi alapváltozatát.
A hibrid technika és turbó nélküli legendás erőforrás 780 lóerős kivitelben int búcsút a rajongóknak.
Új fényszórókkal, modernizált műszerfallal és erősebb hajtáslánccal támad a Toyota Corolla alapokra épülő Suzuki Swace.
A GT4 RS erőforrásával szerelt Porsche Vision 357 arra hivatott, hogy elmossa a határt a múlt, a jelen és a jövő között.
Ez a youngtimer turbó nélkül is pokoli erővel gyilkolja a hátsó gumijait.
Az elsőtől utolsó csavarig teljesen megújult Kona változatos hajtáslánc opciókkal kerül forgalomba.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő limuzinban kevesebb, mint 7 ezer kilométer van.
A valaha készült legerősebb szívómotoros közúti Ferrari adja az alapját a Lego hatalmas új Technic modelljének, mely az eddigi legtöbb alkatrészt felvonultató Ultimate Car szett. Teszten a Porschét, Bugattit és Lamborghinit követő vadonatúj Ferrari Daytona SP3.
A szuperkompakt terepjáró immár nemcsak három-, hanem akár ötajtós változatban is kapható lesz.
A 306 lóerős plugin hibrid Across enyhén megemelt árral vág neki 2023-nak.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.
Az elmúlt 3,5 évtized nyomait keresve sem találjuk ezen a jó öreg csehszlovák négykerekűn.
Az 1,5 literes motorral szerelt orosz járgány eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A Jogger legújabb verziójának hajtáslánca a Renault Clio E-Techből érkezik.
A Chevrolet új erőforrásának nem az átlagfogyasztása, hanem a lökettérfogata 10,4 liter.
Az S-Cross és a Vitara esetében is árat emelnek, a lágyhibrid és a normál hibrid modellek egyaránt drágulnak.
A Fiat Puntók korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.