Golyóálló új harctéri változatban érkezik a 46 éve gyártásban lévő Lada Niva
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
A felrfrissített Corolla külseje minimálisan változott, a műszerfal azonban sokkal modernebb lett, miközben a hibrid hajtásláncokat nemcsak erősebbé, hanem kicsit takarékosabbá és egyben halkabbá is tették. A "japán Golf" újult erővel menetel tovább.
Ez a közel 3 évtizedes szupersportkocsi eddig alig több mint ezer kilométert hagyott maga mögött.
Az erősen limitált mennyiségben gyártott luxusautó kevesebb, mint 44 ezer kilométert hagyott maga után.
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
A Ferrari a festői szépségű skandináv országban hajtotta meg első szabadidő-autóját, a Purosangue-ot.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg túl gyengének találják a középmotoros amerikai sportkocsi alapváltozatát.
A hibrid technika és turbó nélküli legendás erőforrás 780 lóerős kivitelben int búcsút a rajongóknak.
Új fényszórókkal, modernizált műszerfallal és erősebb hajtáslánccal támad a Toyota Corolla alapokra épülő Suzuki Swace.
A GT4 RS erőforrásával szerelt Porsche Vision 357 arra hivatott, hogy elmossa a határt a múlt, a jelen és a jövő között.
Ez a youngtimer turbó nélkül is pokoli erővel gyilkolja a hátsó gumijait.
Az elsőtől utolsó csavarig teljesen megújult Kona változatos hajtáslánc opciókkal kerül forgalomba.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő limuzinban kevesebb, mint 7 ezer kilométer van.
A valaha készült legerősebb szívómotoros közúti Ferrari adja az alapját a Lego hatalmas új Technic modelljének, mely az eddigi legtöbb alkatrészt felvonultató Ultimate Car szett. Teszten a Porschét, Bugattit és Lamborghinit követő vadonatúj Ferrari Daytona SP3.
A szuperkompakt terepjáró immár nemcsak három-, hanem akár ötajtós változatban is kapható lesz.
A 306 lóerős plugin hibrid Across enyhén megemelt árral vág neki 2023-nak.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
A Fiat Puntók korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.