Sokakban szép emlékeket idézhet fel ez a remek állapotú régi 120-as Skoda
Az elmúlt 3,5 évtized nyomait keresve sem találjuk ezen a jó öreg csehszlovák négykerekűn.
Az elmúlt 3,5 évtized nyomait keresve sem találjuk ezen a jó öreg csehszlovák négykerekűn.
Az 1,5 literes motorral szerelt orosz járgány eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A Jogger legújabb verziójának hajtáslánca a Renault Clio E-Techből érkezik.
A Chevrolet új erőforrásának nem az átlagfogyasztása, hanem a lökettérfogata 10,4 liter.
Az S-Cross és a Vitara esetében is árat emelnek, a lágyhibrid és a normál hibrid modellek egyaránt drágulnak.
A 3 hengeres modern motorok korában sokak számára lelki felüdülést jelenthet egy régivágású 16 hengeres erőforrás.
Minden jel arra mutat, hogy ez a nyitható tetejű szupersportos BMW egészen kiváló egészségi állapotnak örvend.
Eddig még sosem volt ennyire erős egy szívómotoros, Shelby tuning nélküli gyári Mustang.
A Ford legújabb benzinmotorja messze nem a politikai korrektség jegyében fogant.
Láthatáron a legendás orosz terepjáró vadonatúj Sport verziói.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
Az elsősorban városi használatra szánt kisautó 11 éve töretlenül sikeres a saját hazájában.
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
Ilyen az, amikor spanyolok vesznek kezelésbe egy japán roadstert.
A 725 lóerős Purosangue jelentősen többe kerül, mint a Lamborghini Urus vagy az Aston Martin DBX.
A japán gyártó izgalmas apró roadstere új felszereltségi szinteket, két limitált szériát és egy új fényezést kapott.
Már nem kell sokat várnunk a terepes hangvételű Huracán Sterrato hivatalos bemutatójára.
Aki helyet foglal ebben a régi Porschéban, az kapásból a 80-as évek rali gyorsasági szakaszain érezheti magát.
A japán gyártó hatékonyságra kihegyezett modellje sosem volt még ennyire sportos hangvételű.
A japán gyártó 306 lóerős plugin hibrid szabadidő-autója felfrissített műszerfallal támad.