28 éves, de csak 245 kilométer van ebben az eladó Audi kombiban
Egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét ez a remek Audi 80.
Egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét ez a remek Audi 80.
A Lexus méretes szabadidő-autójának új generációja háromféle hajtáslánccal érhető el.
A nyitott tetős újdonságot kétféle Maserati-motorral lehet megrendelni.
Ennek a remek egészségi állapotnak örvendő régi luxusautónak nem a fogyasztása, hanem a lökettérfogata 6 liter.
Ezzel az apró járgánnyal eddig bőven kevesebb, mint 1000 kilométert tettek csak meg.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.
Alapvetően nem túl izgalmas alkatrész egy kipufogó, azonban ezúttal olyan munkát végeztek az alkotók, hogy sok autórajongó vélhetően nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.
Minden jel arra mutat, hogy a népszerű amerikai izomautó sem kerülheti el a sorsát, és elektromos rásegítés kerül a hajtásláncába.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
A patinás luxusautó felújítására nemrégiben több mint 25 millió forintot költöttek.
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
Az F1 és CART világbajnoki címmel rendelkező brit pilóta egykori vörös versenyautójára most bárki lecsaphat.
Egy biztos, a 21 századi Countach hangjában egyáltalán nem kell csalatkoznunk.
Középmotor, hátsókerék-hajtás, lángoló kipufogóvég és hatalmas hátsó szárny – ezt tudja a portéka.
A brit fővárosban nem ritkák a szupererős és méregdrága sportkocsik, de az új Ferrari 812 Competizionét még itt is komoly érdeklődést kelt.
A magas fordulatszámú szívómotorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, emiatt azonban vélhetően kevesen ejtenek könnyeket.
Szabad szemmel is jól látható összeg ellenében cserélt gazdát ez a sokak számára kellemes emlékeket felidéző amerikai sportkocsi.
Ilyen az, amikor egy igen tágas családi autó 5 másodperc alatt és V8-as hangorkán mellett gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.