Közúti versenyautó: szupergyors új Porsche érkezett
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
Az újdonság kőkemény másodpercekkel veri a Nordschleifén a már amúgy sem lassú 911 GT3-at.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
Egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét ez a remek Audi 80.
A Lexus méretes szabadidő-autójának új generációja háromféle hajtáslánccal érhető el.
A nyitott tetős újdonságot kétféle Maserati-motorral lehet megrendelni.
Ennek a remek egészségi állapotnak örvendő régi luxusautónak nem a fogyasztása, hanem a lökettérfogata 6 liter.
Ezzel az apró járgánnyal eddig bőven kevesebb, mint 1000 kilométert tettek csak meg.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
Az idei Balatonfüred Concours d'Elegance egyik pulzusunkat leginkább megemelő autója ez a kiváló egészségi állapotnak örvendő régi zöld M5-ös.
Alapvetően nem túl izgalmas alkatrész egy kipufogó, azonban ezúttal olyan munkát végeztek az alkotók, hogy sok autórajongó vélhetően nemcsak a kocsijába, hanem a nappalijába is elfogadná ezt a példányt.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.
Minden jel arra mutat, hogy a népszerű amerikai izomautó sem kerülheti el a sorsát, és elektromos rásegítés kerül a hajtásláncába.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
A patinás luxusautó felújítására nemrégiben több mint 25 millió forintot költöttek.
Az olasz gyártó kisebbik szupersportkocsijából minden korábbinál nagyobb mennyiséget értékesítettek.
Az F1 és CART világbajnoki címmel rendelkező brit pilóta egykori vörös versenyautójára most bárki lecsaphat.
Ilyen az, amikor egy igen tágas családi autó 5 másodperc alatt és V8-as hangorkán mellett gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
Egy biztos, a 21 századi Countach hangjában egyáltalán nem kell csalatkoznunk.
Középmotor, hátsókerék-hajtás, lángoló kipufogóvég és hatalmas hátsó szárny – ezt tudja a portéka.
A brit fővárosban nem ritkák a szupererős és méregdrága sportkocsik, de az új Ferrari 812 Competizionét még itt is komoly érdeklődést kelt.