Közel 1000 lóerős ordító V12 a Ferrari első szabadidő-autójában
A Ferrari Purosangue alaphelyzetben sem nevezhető gyengének, hát még ebben a tuningolt új változatában.
A Ferrari Purosangue alaphelyzetben sem nevezhető gyengének, hát még ebben a tuningolt új változatában.
Az enyhén megosztó külsejű, abszolút nem drága 745 Li-vel eddig alig több, mint 40 ezer kilométert tettek csak meg.
Az 5,3 literes motorral szerelt megkímélt Jaguar XJ-S-ért nem kérnek túl sok pénzt.
Ha nem is jelentősen, de mindenképpen növekszik a hetedik generációs Suzuki Swift ára.
Az éppen új gazdára váró szemrevaló Porsche 911 3.0 SC Cabriót a közelmúltban teljesen restaurálták.
Nem, ez nem egy újabb hatalmas és ólomnehéz elektromos SUV, hanem egy átgondolt benzines kisautó, mely olyan légiesen könnyed jelenség, hogy akár 3,5 literre is leszorítható a fogyasztása. Kipróbáltuk a vadonatúj Suzuki Swiftet.
Az 54 éves múltra visszatekintő Mercedes luxuslimuzin a kor legmodernebb hi-fi-jét vonultatja fel.
Ez a minimális futásteljesítményű orosz járgány a 80-as, 90-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
A Magyarországon legnagyobb mennyiségben értékesített kisautó, a Toyota Yaris felfrissített verziója változatlan külsővel, de nagyobb teljesítménnyel és modernizált technikával támad. Barcelona környékén teszteltük a 130 lóerős legújabb Yarist.
A Ford izgalmas új izomautójának magyarországi alapára kevéssel 24 millió forint feletti.
A takarékos hibrid kisautó immár 130 lóerős, a korábbinál jobban gyorsuló változatban is kapható.
Az új Ford Mustang gyárilag tuningolt változatának első példányáért befolyt összeget jótékonysági célokra fordítják.
Új gazdára talált a Blu Le Mans fényezésű, közel 30 éves Lamborghini Diablo VT Roadster.
A keveset használt és igen jó állapotú 520-as BMW egyenesen a 80-as évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Az új Suzuki Swift lágyhibrid 3 hengeres szívómotorral, kézi- és automata váltóval, illetve opcionális összkerékhajtással készül.
Ezzel a könnyített és megnövelt teljesítményű limitált szériás régi M3-assal eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
Az olasz gyártó 1000+ lóerős hibrid szupersportkocsija iránt világszerte igen komoly érdeklődés mutatkozik.
A Trump nevével fémjelzett olasz szupersportkocsi 5 évig volt az amerikai elnök tulajdonában.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
Hosszú évek teltek el a gyártás leállítása óta, ennek ellenére feltűnt a színen két vadonatúj gyári Dodge Viper.