A jó öreg Lada Niva még mindig kiválóan fogy az orosz piacon
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő orosz terepjáró továbbra is remek eladási számokat generál.
Hosszú évek teltek el a gyártás leállítása óta, ennek ellenére feltűnt a színen két vadonatúj gyári Dodge Viper.
A DTM emlékeket felidéző sportszedán 21. századi változata szupermodern technikát vonultat fel a retró hangulatú lemezek alatt.
A közel 400 lovas 12 hengeres motorral szerelt Mercedes S600 a három évtizedes kora ellenére mind a mai napig maximálisan tekintélyt parancsoló. És igazi "Traumwagen".
Új felnik és lökhárítók, látványos felnik, sportos küszöbök és tetőszárny jellemzi a japán kisautó sokak által várt sportos új kivitelét.
A kompakt méret, a kis tömeg és a szerény teljesítmény kombinációja igen alacsony fogyasztást eredményez.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
Elsőként Japánban és automata váltóval lesz kapható a japán kisautó új generációja.
A Ferrari 812 Superfast alaphelyzetben sem mondható éppen halknak, a Novitec féle spéci kipufogónak köszönhetően pedig még hangosabban ordít.
Az Alpina Roadster V8-ból alig több, mint 500 példány készült két évtizeddel ezelőtt.
A közel 5 évtizedes limuzinnal eddig alig 74 ezer kilométert tettek csak meg.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
Megkezdődött a kompakt UX divatterepjárónál 30 centiméterrel rövidebb vadonatúj LBX hazai forgalmazása.
Egyetlen hibrid hajtáslánccal, immár V6-os erőforrás nélkül debütált a kilencedik generációs Toyota Camry.
A közelmúltban piacra dobott vadonatúj Mustangból megérkezett a GT California Special verzió.
Egy méretes kompresszor gondoskodik a nem csekély extra teljesítményről.
Megérkezett a Kia középkategóriás szedánjának, a K5-nek a legfrissebb változata.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.