Bőven 1000 lóerő felett teljesít a V12-es legerősebb Lamborghini
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Lamborghini Revueltót esetleg kicsit gyengének találjuk.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Lamborghini Revueltót esetleg kicsit gyengének találjuk.
A Volkswagen egyedi koncepciójú soros V benzinmotorjának végérvényesen véget ért a pályafutása.
A Mitsubishi Space Star nem túl modern és elég fapados, de a legolcsóbban benne érezhető az a bizonyos “új autó illat”.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy remek Mercedes-Benz CL 55 AMG F1 Limited Editionre.
A világ bármely pontján igazi tekintetmágnes lehet ez a limitált szériás Lamborghini Diablo SE 30.
Ezt az éppen új gazdára váró kiváló Renault Avantimeot eddig lényegében nem is használták.
Az egyik legizgalmasabb Porsche új verziója változatlan teljesítménnyel, csökkentett nyomatékkal és még jobb vezetési élménnyel támad.
A Pagani Zonda 760 Roadster Diamante Verde egyike az utolsó legyártott Zondáknak.
A BMW Z18 egyedi módon mossa el a roadsterek és a szabadidő-autók közötti határmezsgyét.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
Az őszinte benzines hajtásláncú 12 hengeres szupersportkocsiból kevesebb, mint 20 példány készül, és közel félmilliárd forintot kérnek érte.
A sirályszárnyas Nilu27 nem másról szól, mint a színtiszta vezetési élményről.
Ebből a V16-os motorral szerelt szupersportkocsiból mindössze kilenc példány készült.
Az amerikai sportkocsi tekintélyes benzines erőforrása kompresszor és turbó nélkül sem szenved erőhiányban.
A japán gyártó kompakt élményautója, az MX-5 mifelénk nem kapható tovább 2 literes benzinmotorral.
Amennyiben valaki egy szalonállapotú régi BMW 645Ci kupéra vágyik, most itt az alkalom, lecsaphat egyre.
Az orosz gyártó legújabb modellje az ígéretek szerint 2025-től lesz kapható.
Ez a kiváló állapotú “Opa’s Benz” képzeletben a 70-es évek végére repít vissza bennünket.
A 80-as évekbeli designt és technikát felvonultató ötajtós Mazda lényegében szalonállapotú.
Az olasz gyártó nem gondolkozik azon, hogy turbóval spékelje meg 6,5 literes remek 12 hengeres motorját.