Stílusosan int búcsút az Audi R8 és a legendás V10
Az ingolstadti gyártó szívómotoros régivágású szupersportkocsijának napjai meg vannak számlálva.
Az ingolstadti gyártó szívómotoros régivágású szupersportkocsijának napjai meg vannak számlálva.
Ezzel a remek állapotú Quattroportéval eddig alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
Az Infiniti legfrissebb újdonsága a full size szabadidő-autók piacán áll hadrendbe.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
Egyes kereskedők messze a listaár felett kezdték értékesíteni a vadonatúj izomautót.
Az egyetlen példányban készült különleges 812 Competizione eladásából befolyt összeget jótékonysági célokra fordítják.
A hatalmas teljesítmény többek közt a nagy lökettérfogatnak és a hatalmas fordulatszámnak köszönhető.
A megrendelők többsége egyértelműen az 5 literes blokknak szavaz bizalmat.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
A GT3 RS egekig pörgethető szívómotorjával szerelt újdonság nem lesz túl gyakori látvány az utakon.
A Ford szerint a villanyautók mellett a nagy nyolchengeres motorokkal szerelt kocsiknak is bőven van és továbbra is lesz létjogosultsága.
Az 500 lóerőnél erősebb V8-assal szerelt izomautót csak és kizárólag versenypályán lehet használni.
A remek állapotú négyszemélyes bálnával évente átlagosan alig több, mint 600 kilométert tettek meg.
A szuperritka Volkswagen szinte bármilyen terepakadályt képes leküzdeni és mély hóban is brillírozik.
Egyes gyártóknál ma már az 1,6 literes motorok is big blocknak tekinthetők, és ennél közel hatszor nagyobb ennek a Chevynek a "szíve".
A British Racing Green színű sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Immár hazánkban is rendelhető a Honda népszerű SUV-jának vadonatúj hatodik generációja.
A kevesebb mint 3 ezer példányban gyártott 90-es évekbeli Lamborghini Diablóbol hamarosan megérkezik a vadonatúj 21. századi változat.
Semmi máshoz nem hasonlítható ékalakú karosszériával, minden korábbinál jelentősen erősebb plugin hibrid hajtással és valódi vezetési élménnyel kecsegtet az ötödik generációs Toyota Prius, melyet a Hamburg környéki utakon fogtunk vallatóra.