Élesben gyakorolhatta a vészfékezést egy oktató és a tanítványa az Egér úton – videó
Nem minden tanulónak jut ilyen kaland, szerencsére.
Nem minden tanulónak jut ilyen kaland, szerencsére.
Gyorsuló forgalom? Figyelmetlenebb fiatalok? Ingyenes elméleti oktatás? Autósiskolák vezetőit kérdeztük meg arról, mi az oka annak, hogy a korábbinál többen buknak meg forgalmi vizsgákon.
Négyórás tanfolyamot kell elvégezniük a tanulóvezetőknek.
Előkelő helyen van az indexelés elfelejtése, sőt a gyorshajtás is.
Egy darabig még szivárogna a középiskola feletti korosztály, de idővel kikopnának, mindenki az ingyenes lehetőséget választaná – jósolja az egyik szakmai szervezet alelnöke.
Már folyamatban van a kiválasztott katonák járművezető-oktató átképzése.
A katonából lett autós gyakorlati oktatók ősztől fogadják majd a jogosítványra vágyó középiskolásokat.
Két kategóriában is egyszerűbb lenne vezetői engedélyhez jutni.
Saját bejelentését pontosította az igazságügyi miniszter.
A legtöbben ráadásul most kivárnak, hogy kiderüljön, mikor és milyen keretek közt jön az ingyenes állami tanfolyam.
Külön dicséretben részesítették, hogy nem adta fel.
Úgy tűnik, élesben is fejlesztik a szoftvert, aminek a papíralapon dokumentált oktatást és vizsgáztatást ki kellene váltania.
Szerintük nem életszerű előre megmondani, amikor a forgalomtól sok minden függ, hogy pontosan hol és mikor lesz vége egy tanórának.
A kutatók szerint a férfiak attól kezdve, hogy lényegében mászni kezdett az ember, felülreprezentáltak a balesetekben, és nincs ez másként a közlekedésben sem.
Alapvetően, fokozatosan, egyre önállóbban hagyná vezeti a tanulót a jármű rendszere.
Ilyen esetben az oktató számít a KRESZ-szerint sofőrnek.
Ezt talán nem kéne tovább erőltetni.
Mi az, hogy nem nyomja a féket, amikor meg kell állni?
Digitalizálják a teljes közlekedési vizsgáztatást.