#tartalomgyártás


A marketing szabályait is újraírta a mesterséges intelligencia
 

A marketing szabályait is újraírta a mesterséges intelligencia

Az elmúlt évtizedben a technológia óriási hatást gyakorolt a marketingre. A közösségi média megjelenése és terjedése alapjaiban változtatta meg a vállalatok és a vásárlók közötti kommunikációt. Most pedig újabb átalakulás következik: a mesterséges intelligencia (AI) forradalmasítja az online marketinget. Az AI már nem pusztán a jövő zenéje – jelenünk szerves részét képezi, mindennapi életünk számos területén alkalmazhatjuk. A marketing világában ez különösen igaz, ahol az innováció, a kreativitás és a hatékonyság mindig elsőbbséget élvez. Az AI és a marketing találkozásának eredménye olyan innovatív eszközök létrejötte, mint a ChatGPT, amely új dimenziókat nyit meg a marketing szakemberek számára.

HVG Konferencia HVG Konferencia




Új funkció jöhet a TikTokra, vásárlós
 

Új funkció jöhet a TikTokra, vásárlós

A Financial Times szerint a kínai ByteDance nem szeretne lemaradni az e-kereskedelemben folytatott versenyben a Facebooktól és a YouTube-tól, ezért többféle vásárlós funkcióval is kacérkodik a TikTokon.

hvg.hu hvg.hu