Méteres kerekeket kapott a Mansory tuningcégtől a Cadillac Escalade
A német cég mindig is arról volt híres, hogy a bátran nyúl hozzá még a legdrágább modellek átalakításához is.
A német cég mindig is arról volt híres, hogy a bátran nyúl hozzá még a legdrágább modellek átalakításához is.
Az újdonság még a Brabus verziójánál is jelentősen erősebb és gyorsabb.
A négykarikás SUV alig több, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Pedig a Bajnokok Ligája-döntő még hátra van.
A szedán és kombi változatban egyaránt készülő, rekorderős 4 hengeres motorral szerelt sportos csúcsmodell indulóára 45 millió forint felett alakul.
A limitált szériás méregerős Golf R összes példányát elkapkodták a vásárlók kevesebb, mint 10 perc alatt.
Íme a megoldás azok számára, akik egy kicsit menőbb külsővel és jobb vezethetőséggel vérteznék fel a legkisebb GTI-t.
A háromhengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni néhány száz eddig szunnyadó lóerőt.
Érkezőben a német gyártó középkategóriás szedánjából készített praktikus családi változat.
A Panamera várhatóan hasonlóan frissül fel, mint nemrégiben a Cayenne szabadidő-autó.
Mutatjuk, hogy milyen egy alacsony építése ellenére akár praktikus családi autóként is használható stílusos V12-es járgány.
Kevés jobb befektetés létezik mostanság a hírességek egykori szupersportkocsijainál. Vázoljuk, hogy miért.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance-ból ennél többet valószínűleg már nem nagyon lehet kifacsarni.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
Carrera GT, új 935, 911 GT1 és GT2 RS Clubsport 25, 911 R és Dakar, hogy csak néhányat említsünk a Porsche által a jubileumi rendezvényen felvonultatott régebbi és aktuális nagyágyúkból.
Testközelből ismerkedtünk meg a bajor gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású soros 6 hengeres modelljével, és a régi 3.0 CSL bivalyerős versenyváltozatát is lencsevégre kaptuk.
A négykarikás német gyártó a jelek szerint még bőven lát fantáziát a belső égésű motorok fejlesztésében.
500 köbcentiméterrel és 30 lóerővel kevesebbet ad változatlan összegért cserébe az automata váltós új Puma ST.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit sportosabb lett.