Íme a magyar kéz által rajzolt új kombi Mercedes E-osztály
Érkezőben a német gyártó középkategóriás szedánjából készített praktikus családi változat.
Érkezőben a német gyártó középkategóriás szedánjából készített praktikus családi változat.
A Panamera várhatóan hasonlóan frissül fel, mint nemrégiben a Cayenne szabadidő-autó.
Mutatjuk, hogy milyen egy alacsony építése ellenére akár praktikus családi autóként is használható stílusos V12-es járgány.
Kevés jobb befektetés létezik mostanság a hírességek egykori szupersportkocsijainál. Vázoljuk, hogy miért.
A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance-ból ennél többet valószínűleg már nem nagyon lehet kifacsarni.
A több mint 50 esztendős versenyautót a Comói-tó partján kaptuk lencsevégre.
Ken Okuyama már sok mindent letett az asztalra és most előrukkolt egy saját fejlesztésű vadonatúj kocsival – íme a tető nélkül, de gyönyörű nyitott kulisszás kézi váltóval és szívó V8-cal támadó Kode61 Birdcage.
Carrera GT, új 935, 911 GT1 és GT2 RS Clubsport 25, 911 R és Dakar, hogy csak néhányat említsünk a Porsche által a jubileumi rendezvényen felvonultatott régebbi és aktuális nagyágyúkból.
Testközelből ismerkedtünk meg a bajor gyártó valaha készült legerősebb sorozatgyártású soros 6 hengeres modelljével, és a régi 3.0 CSL bivalyerős versenyváltozatát is lencsevégre kaptuk.
A négykarikás német gyártó a jelek szerint még bőven lát fantáziát a belső égésű motorok fejlesztésében.
500 köbcentiméterrel és 30 lóerővel kevesebbet ad változatlan összegért cserébe az automata váltós új Puma ST.
A teljesítmény nem növekedett, de a kinézet és a futómű kicsit sportosabb lett.
Jól felszerelt izgalmas modell révén állít emléket a német gyártó a Polo negyed évszázados történetének.
A szupersportos brit divatterepjáró hatalmas, 24 colos kerekeken gördül.
Az igen szerény mennyiségben gyártott 340 lovas E34-es M5 Touring mellett egy jó öreg Z3-at is kipróbáltunk, a habot pedig az Alpina B10 BiTurbo jelentette a tortán. Pofátlanul analóg BMW-k a politikailag abszolút korrekt digitális 2023-ban.
A két turbóval megfújt V8-as egységben találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Jókora kompresszoros V8, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a vadonatúj roadsterben.
Itt a megoldás azok számára, akik még az RS6 Performance produkciójával sem feltétlenül elégedettek.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.