25 éves a VW Polo GTI, limitált szériával ünneplik meg az évfordulót
Jól felszerelt izgalmas modell révén állít emléket a német gyártó a Polo negyed évszázados történetének.
Jól felszerelt izgalmas modell révén állít emléket a német gyártó a Polo negyed évszázados történetének.
A szupersportos brit divatterepjáró hatalmas, 24 colos kerekeken gördül.
Az igen szerény mennyiségben gyártott 340 lovas E34-es M5 Touring mellett egy jó öreg Z3-at is kipróbáltunk, a habot pedig az Alpina B10 BiTurbo jelentette a tortán. Pofátlanul analóg BMW-k a politikailag abszolút korrekt digitális 2023-ban.
A két turbóval megfújt V8-as egységben találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Jókora kompresszoros V8, kézi váltó és hátsókerék-hajtás a vadonatúj roadsterben.
Itt a megoldás azok számára, akik még az RS6 Performance produkciójával sem feltétlenül elégedettek.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
Mutatjuk, hogy szakavatott kezekben milyen szépen muzsikál a legizgalmasabb 911-es.
A német tuningcég ezúttal kivételen nem a teljesítményt, hanem a hatótávot növelte meg.
Itt a megoldás azok számára, akik egy kicsit vérszegénynek találják a gyári RS4 Avantot.
Gyönyörű vonalvezetés, egyedi fényezés, semmi máshoz nem fogható hangulat – mutatunk egy patinásan gyönyörű régi BMW sportkupét.
A se íze, se bűze hibridek és ólomnehéz villany SUV-ok által uralt világunkban szinte csodaszámba megy, hogy még létezik 5 hengeres turbós Audi motorral szerelt Cupra. Teszten az igen ritka és sajnos méregdrága Formentor VZ5.
Ez a különleges Nissan Leaf olyan alacsony építésű, hogy talán még a sorompók alatt is át lehet vele gurulni.
A legújabb Shelbyben már csak a hangszórókból hallható némi V8-as hang.
Megérkezett a McLaren 720S sokak által várva várt utódja, a kupé és roadster változatban készülő 750S.
Háromtengelyes monstrumot csináltak a Ford F-150 egyébként sem szerény változatából.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a háromajtós Renault Clio E-Tech Esprit Alpine.
Nem, ebben a C-Klasséban még nem a politikailag korrekt, 4 hengeres motorra épülő hibrid hajtáslánc található.
Immár itthon is elérhető a Stellantis német márkájának új hibrid sportkompaktja.