Nyitott tetővel és 770 lóerővel búcsúzik a legendás V12-es Aston Martin
A biturbó motorral szerelt brit sportkocsi végsebessége 340 km/h.
A biturbó motorral szerelt brit sportkocsi végsebessége 340 km/h.
Két limitált szériás Quadrifoglio modellel rukkolt elő a Stellantis csoport olasz márkája.
A dobozformájú terepjáró bőven 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
És jobban is gyorsul 100-as tempóról kétszázig, mint a neves ellenfél.
Ez az erős szívómotor még egyértelműen nem a downsizing jegyében fogant.
A 3 literes 6 hengeres motorban találtak még 210 eddig szunnyadó lóerőt.
Jó eséllyel érkezik egy könnyített verzió a legerősebb divatterepjárók között jegyzett DBX707-ből.
Itt a megoldás azok számára, akik a kékvérű brit gyártó SUV-ját alaphelyzetben esetleg túlságosan visszafogott karakterűnek találják.
Ez az izgalmas négykarikás szedán kicsit még az RS3-nál is erősebb.
A gázolaj helyett elektromos energiát fogyasztó Volkswagenek nem olcsók, és a hatótávuk sem az igazi.
A Citroën BX Sport messze nem tartozik a legerősebb és leggyorsabb kocsik közé, a maga nemében mégis egy igazi 80-as évekbeli különlegességnek számít.
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
Ebben a 2,5 évtizedes múltra visszatekintő Integra Type R-ben kevesebb, mint 10 ezer kilométer van.
Közel 500 lóerővel már Németországban is bátran ki lehet bérelni az autópálya belső sávját.
Ez esetben csak a fényezés annyiba kerül, mint egy komplett Ford Puma ST.
Magyarországon egyelőre még nincs Pagani szalon, de Németországban igen - beugrottunk a stuttgarti kereskedésbe.
A Volkswagen Golf 300 lovas sportverziója ezzel a tuningszettel egyedibb megjelenésűvé, stabilabb úttartásúvá tehető.
Régimódi külső, alacsony tömeg, erős motor és kézi váltó - ez ennek a 911-esnek a receptje.
Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.
A VW konszern olasz márkája rekordnyereségről és hosszú várakozási időről számolt be.