Méregdrága ritkaság az Alonso nevét viselő új francia sportkocsi
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
Ha esetleg azt gondoltuk, hogy az A110 R-nél már nem lesz drágább Alpine, akkor bizony nagyot tévedtünk.
Az ingolstadti gyártó sportmodelljei immár kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálnak 0-ról 100-ra.
A két turbóval megspékelt 3 literes V6-os benzinmotor minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel kecsegtet.
Minden korábbinál sportosabb a japán gyártó hatalmas terepjárója.
A 288 GTO sem jön gyakran szembe az utakon, a 288 GTO Evoluzione viszont még nála is sokkal ritkább.
Az olasz gyártó újdonsága stílusos formában egyensúlyoz a sportosság és a luxus határmezsgyéjén.
A bajor gyártó új SUV-ja az első plugin hibrid hajtásláncú szupersportos M-es modell.
A komoly teljesítményű 4 hengeres motorral szerelt sportkocsi ára éppen csak 40 millió forint alatt maradt.
Miközben szinte már minden a villanyautókról szól, a német tuningcég mindent kisajtol a Mercedes biturbó V8-as benzinpusztítójából.
A BMW M Hybrid V8 alig több mint 1 tonna tömegű, a teljesítménye viszont jóval 600 lóerő feletti.
Bármennyire is tör előre az elektromobilitás, az Egyesült Államokban azért még mindig a V8 az úr.
Az idő kerekét három évtizeddel visszatekerő modernizált S-osztály teljesítménye bőven 600 lóerő feletti.
A hatalmas X7 Alpina által nemesített verziója 12 másodperc magasságában katapultál 0-ról 200 km/h-ra.
Az erőhiányban abszolút nem szenvedő, de a 8 hengeres orgánumot elbukó újdonság hivatalos bejelentésére már nem kell sokat várnunk.
Immár hazánkban is elérhető a bajor gyártó 510 lóerős sportkombija.
A két turbóval megfújt V8-as erőforrás eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban kicsit még potensebb lett.
Itt a megoldás azok számára, akik egy kicsit izgalmasabb megjelenésűvé tennék a Golf R-t.
Itt a megoldás azok számára, akik még a Ford F-150 Raptort sem találják elég meggyőzőnek.
Már nem kell sokat várnunk a plugin hibrid hajtásláncú XM hivatalos leleplezésére.
A vezetési élményen ezúttal kivételen nem a teljesítmény növelése hivatott javítani.