Amikor a kevesebb több: 24 colos kerekek a 4 ajtós Mercedes-AMG GT-n
A nagy felnik általában minden autón jól mutatnak, de a jelek szerint e tekintetben sem szabad túlzásokba esni.
A nagy felnik általában minden autón jól mutatnak, de a jelek szerint e tekintetben sem szabad túlzásokba esni.
A Techart által kezelésbe vett 911-es sportkocsiba vélhetően nagy örömmel pattannak be a német rendőrök.
Ha esetleg túlságosan visszafogott lett volna az alapmodell külseje, illetve teljesítménye.
Így festene a Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake ingolstadti kihívója.
Ebben még az 5.5 literes V8-as dolgozik ráadásul.
A Renault sportmárkája 4 év után felvarrta egy kicsit a majdnem Év Autójának megválasztott modell ráncait.
A fejlesztők nemcsak a külsőhöz, hanem a motorhoz is hozzányúltak.
Néhány hónappal piaci bevezetésük után az új BMW M3 és az M4 Coupé is kapott egy-egy jófajta teljesítménynövelő csomagot a G-Powertől.
A német tuningcég munkatársai találtak még 140 eddig szunnyadó lóerőt a biturbó V8-as motorban.
Megérkezett a 718 Cayman minden korábbinál potensebb, szupergyors változata.
A tuningmesterek mind a külsőhöz, mind a motorhoz nagyon óvatosan nyúltak hozzá.
Az újdonság a Taycan 4S és a Taycan Turbo közötti rés betömésére hivatott.
Minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel és csökkentett tömeggel támad a méregdrága új Cayman.
A limitált szériás modell a 60-as évekbeli legendás ősének állít látványos emléket.
A 4,4 literes biturbó V8-as motorban találtak még 180 eddig szunnyadó lóerőt.
A szupersportos luxusterepjáró bőven 5 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Az F-Type csúcsmodelljének tuningváltozata minden korábbinál jobban gyorsul.
Itt a megoldás azoknak, akik kevésnek találják az alapmodell 550 lóerejét.
Valójában három ikon van jelen: a Mansory, az MTM és az Audi RS6 Avant.