Itt a legújabb Porsche, ami egy igazi báránybőrbe bújt farkas
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
Új aerodinamikai csomagot és sportkipufogót kapott a legújabb középmotoros változat.
Ez a dobozos Volkswagen nem egyszerűen csak praktikus, hanem felettébb sportos is egyben.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M135i-t nem tartják elég erősnek, sportosnak.
A legendás 5 hengeres turbómotor visszatér és a korábbiaknál is erősebbnek ígérkezik.
A német cég egy kis optikai tuninggal próbálja megfogni az amerikai vevőket.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
A praktikus német prémium autó kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
Megérkezett a Bugatti Chiron új, 100 lóerővel erősebb változata.
Ez a bőven 700 lóerő feletti motorral szerelt kivitel a normál F40-nél is sokkal ritkább.
Az aktuális Octavia legsportosabb változata egy picit közelebb került az aszfalthoz.
A Competition sportmodell motorjában találtak még 125 lóerőnyi, eddig szunnyadó teljesítményt.
A Ford izgalmas kisautóinak motorjában találtak még némi extra teljesítményt.
Megérkezett Magyarországra a VW Polo GTI és a Ford Fiesta ST új dél-koreai kihívója.
Két évvel a prototípus után elkészült a La Voiture Noire végleges változata.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultáló Rimac Nevera alapváltozatban sem nevezhető gyengének, de hamarosan még erősebbé válhat.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
Az Astonnál messze még a biturbó V8 halála, melyet mi sem bizonyít jobban, mint jelen tesztalanyunk, az 510 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító nyitott tetős és hattyúajtós Vantage. Melyben kicsit akár farmeres James Bondnak is érezhetjük magunkat.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
A négykarikás divatterepjáró teljesítményben feljött a Lamborghini Urus szintjére.