Könnyen lehet, hogy ez a két Volvo lesz a legbiztonságosabb autó az idén Európában
Az új S90 és V90 is kiváló minősítést kapott az EuroNCAP töréstesztjén. Az új Mustang viszont csúnyán leszerepelt.
Az új S90 és V90 is kiváló minősítést kapott az EuroNCAP töréstesztjén. Az új Mustang viszont csúnyán leszerepelt.
Mondjuk úgy, hogy nem bíznánk rá az életünket. És akkor még finoman fogalmaztunk.
A Renault, a Hyundai, a Mahindra és a Suzuki gyártmányai is csúnyán leszerepeltek egy világszintű sztenderdizált törésteszten. Igaz mindezt Indiában.
Négy, Európában is kapható mikroautót tesztelt nemrég az Euro NCAP. A legjobb is csak két csillagot kapott.
A töréstesztben a Chevrolet 50 év különbséggel eresztette egymásnak két modelljét.
Avagy ez történik, ha elkezdenek unatkozni egy roncstelep munkatársai és amolyan házi töréstesztnek vetik alá az autókat.
Majdnem minden hétre jut egy-egy lambós, porschés, ferraris baleset, amelyben a sofőrök elképesztő tempónál törik össze az autóikat. Ezek nyilván nem nagyon vannak meg felvételeken, éppen ezért döbbenetes egy tesztpályán jól látni, mi zajlik le ilyenkor.
Az utóbbi időkben ismét az okostelefonok strapabírósága került a figyelem középpontjába, ilyen egyszerű, mégis kőkemény töréstesztet viszont ritkán látni.
Töréstesztre vitte a Samsung az S6 és az S6 edge telefonjait, hogy bebizonyítsa, a készülékek sokkal tartósabbak, mint azt egy korábbi videóban állították róluk.
40 új autót tesztelt 2014-ben a független európai szervezet. A kritériumok némileg változtak az elmúlt időszakban, így a tesztelt kocsik kevesebb, mint fele szerzett maximális öt csillagot.
Nem túl meglepő módon a nagyobb telefonok könnyebben eltörnek, mint a kisebb modellek. Íme a jelenség egy iPhone 6 Pluson demonstrálva.
Sokan örülnek, ha mobiljuk és tabletjük sokat bír ki, de a kifejezetten strapabírónak gyártott készülékek gyakran nem a legszebbek. Nézzük, hogy a mindennapi felhasználóknak szánt csúcsmobilok és táblagépek közül melyeknél a legnagyobb az esély a törésre.
A törésteszteket végző független európai intézet, az Euro NCAP elkészítette éves összesítését a tavalyi teszteredményei nyomán. A legjobban egy lényegében ismeretlen márka modellje teljesített.
A Suzuki SX4 S-CROSS az összes kategóriában magas pontszámot ért el a Euro NCAP töréstesztjén. A kiváló eredmények a cég szerint a Suzuki egyedi TECT-technológiájának köszönhetőek, amelyben nagy szilárdságú acélelemeket használnak, a jármű tömege mégis csökken.
Nem minden szénszál-erősítésű karosszéria egyformán erős, a Paganié egy kicsit komolyabb.
2016-tól új központban töréstesztelheti portékáit a Mercedes: a létesítményt a németországi Sindelfingenben húzták fel, ahol különleges körülmények között törhetik, zúzhatják majd kedvükre a csillagos járgányokat.
Mint általában a csúcstelefonokra, az új iPhone-okra is várnak az ejtéstesztek.
Nem véletlen, hogy annyit hallani az új HTC One-ról (M8-ról), hiszen valóban csúcstelefonról van szó. De vajon hogyan teljesített az ejtéstesztben?
Úgy tűnik, semmi sem drága az Android Authority szerkesztőinek, ha töréstesztről van szó. Persze értünk, pontosabban a mi tájékoztatásunk érdekében teszik.
Nagyágyukat (értsd: csúcstelefonokat) vetett össze egy, a mobileszközök biztosításával foglalkozó cég egy valóban komoly nyúzópróbán.