Így áll villámgyorsan gólyalábra az új A8-as Audi balesetkor – videó
A négykarikás német prémiumgyártó csúcsmodellje egy újabb trükköt vet be az utasok védelme érdekében.
A négykarikás német prémiumgyártó csúcsmodellje egy újabb trükköt vet be az utasok védelme érdekében.
Kissé hihetetlennek tűnő tortúratesztnek vetették alá a Xiaomi függetlenné vált márkájának újdonságát, a Redmi Note 7-et.
A kompakt divatterepjáró rendkívül ellenálló utascellája, illetve fejlett vezetéstámogató rendszerei révén kiválóan teljesítette a tesztet.
A több évtizedes múltra visszatekintő szovjet technika a videó alapján a terepjárók Chuck Norrisának tűnhet. Csakúgy, mint a Mercedes G-osztály.
Az ebben az autóban helyet foglalóknak egy esetleges baleset során igen kevés az esélyük a túlélésre.
Hamarosan minden új autóban kötelező lesz az összes ülésen övhasználatra figyelmeztető rendszer.
A nemrégiben debütált japán kisautó aktív biztonsági megoldásain a jelek szerint bőven lehetne mit javítani.
Idéntől szigorúbb törésteszteken kell átesniük az új autóknak, mutatjuk, hogy a legfrissebb modellek hogyan teljesítettek.
Hangos volt a tech-sajtó pár éve az iPhone 6-ok hajlíthatósági problémájától. Most kiderült, az Apple valójában tudott is erről a gondról.
Majdnem négy hónapot kellett várni arra, hogy a független európai szervezet, azaz az EuroNCAP közzétegye 2018 első töréstesztjét. Igaz, az eredményt már a szigorúbb feltételek alapján számolták ki.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP mostantól még szigorúbban figyeli az autók biztonságát, ami sok kerékpáros életét mentheti meg.
Egy svéd cég töréstesztre vitt két népszerű autót, hogy kiderüljön, mennyire biztonságosak, ha rozsdásodik a kasztni. Az eredmény ijesztő.
Lássuk, hogy hogyan teljes a szovjet technika, ha egy komoly csattanásra kerül sor.
Jó tudni, hogy a modern autók milyen komoly védelmet biztosítanak egy esetleges ütközés esetén. Mutatjuk, hogy hogyan törnek az eminensek.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP idén is szorgosan törte az új autókat, hogy kiderüljön, melyek a leginkább és a legkevésbé biztonságos járművek. Először kapott egy kocsi nulla csillagot a törésteszten, viszont rengeteg modellnek jött össze az ötcsillagos értékelés. És nagyon nem mindegy, hogy az alap biztonsági rendszert, vagy a kiegészítő biztonsági csomagot választjuk.
A független európai szervezet, az EuroNCAP szerint még nem volt példa arra, hogy egy autó nulla csillagot kapjon náluk. Most ez is megtörtént.
A törésteszteket végző Dynamic Test Center munkatársai már elkészítették a karácsonyi különkiadásnak szánt videójukat, ami nemcsak látványos, de ijesztő is lett.
Az Aaleni Egyetemre járó Philip Frenzel olyan mobiltokot fejlesztett ki, ami beépített "légzsákkal" tompítja az elejtett mobil becsapódását.
7 századmásodperc – ennyi idő is elég lehet arra, hogy a testünk végzetes sérüléseket szenvedjen egy autóbalesetben. De vajon mi történik az emberrel, ha 80 km/h sebességgel haladva letér az útról, és egy 1 méter mély árokba hajt? A Spektrum vasárnap mutatja be azt a dokumentumfilmet, melyből kiderülnek a részletek.
Ezúttal nem egy "átlagos" autót, hanem egy Koenigsegget kellett ripityára törni, hogy kiderüljön, mennyire biztonságos a kocsi.