#webshop

Ki vásárolna egy kuplerájban?
 

Ki vásárolna egy kuplerájban?

Az elmúlt szűkös esztendőkben a legtöbb magyar cég vagy a csodát várta, vagy spórolással próbált anyagi helyzetén javítani. A csodák azonban nem jöttek, a spórolás pedig fájdalmas, és csak a túlélésre elég, a győzelemhez már nem. Egy jól megtervezett honlap többet lendíthet az üzleten, mint gondolnánk.

Rung András Rung András

Magabiztosak a boltok, óvatosak a vásárlók
 

Magabiztosak a boltok, óvatosak a vásárlók

A webshopok háromnegyede a választék bővítésével fejlesztené vállalkozását, és csak egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében – a tulajdonosok fele az Amazon megjelenésétől sem ijedne meg. Egy webáruház tipikus látogatója 5-25 ezer forintot költ vásárlásra alkalmanként, és nem bízik az online előrefizetésben. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál felméréséből kiderül, milyennek látják piacukat a magyar webshopok, és hogyan készülnek a verseny éleződésére.

hvg.hu hvg.hu

A webshopokra is lecsap a NAV
 

A webshopokra is lecsap a NAV

Akár egymillió forintos bírságot is fizethet egy webshopot üzemeltető cég, mert a kiszállított áru mellé nem mellékelt számlát – közölte a próbavásárlás eredményét csütörtökön a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-alföldi Regionális Adó Főigazgatósága.

MTI MTI


Titkos próbavásárlással tesztelték a magyar webshopokat
 

Titkos próbavásárlással tesztelték a magyar webshopokat

Csak kevés helyen lehet bankkártyával fizetni, és az árukészlet sem naprakész mindenütt, de a webshopok többsége pontosan szállít, és fejleszti szolgáltatásait. Átfogó felmérésben tesztelték a hazai online boltokat az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal megbízásából egy független piackutató próbavásárlói. A tesztelők a vásárlás teljes folyamatát ellenőrizték, a megrendeléstől a kiszállításon át az áru visszaváltásáig.

hvg.hu hvg.hu

Robban az e-kereskedelem
 

Robban az e-kereskedelem

A gazdasági válság elhúzódásának egyik jele, hogy a kiskereskedelmi forgalom az unió tagországaiban tavaly 1,9 százalékkal esett vissza, de a legfrissebb Eurostat adatok szerint áprilisban is 1,1 százalékos volt a csökkenés havi szinten. Ezzel szemben az e-kereskedelem mintegy 10 százalékkal bővült tavaly, és az előrejelzések szerint a válság ellenére további növekedés várható ebben a szektorban. Magyarországon négy év alatt háromszorosára nőtt az online kiskereskedelem forgalme.

hvg.hu hvg.hu






A magyar kkv-kat nem érdekli az internet
 

A magyar kkv-kat nem érdekli az internet

A megkérdezettek 90 százaléka vásárolt már online, ám a kisvállalkozásoknak csupán 13 százaléka rendelkezik webáruházzal. Pedig a szolgáltatásaikat, termékeiket online is árusító kkv-k felének forgalma jelentősen nőtt az internetes áruházának köszönhetően.

hvg.hu hvg.hu



Elégedetlenek az online vásárlók
 

Elégedetlenek az online vásárlók

Egy német felmérés szerint az interneten vásárlók mintegy harmada visszaküldi a csomagot, a divatcikkeknél még rosszabb az arány, de a lakberendezési tárgyak is gyakran jutnak vissza a feladóhoz.

hvg.hu hvg.hu



Keresik az év legjobb FMCG-webshopját
 

Keresik az év legjobb FMCG-webshopját

A HVG Press kiadásában megjelenő Mai Piac 2010-ben immár harmadik alkalommal keresi az év legjobb FMCG-webáruházát a GoldenBolt versenyen. A július 1-én startoló megmérettetésre olyan honlapokat lehet benevezni, ahol az interneten keresztül napicikkek vásárolhatók.

hvg.hu hvg.hu

Hova tart az online piac?
 

Hova tart az online piac?

Az online piac évről évre dinamikusan nő, a vásárlók száma és a vásárlások aránya is egyenletes növekedést mutat.

techline.hu techline.hu