Új rekord: 41,5 millió forintot fizettek egy Renault Clióért
A magas vételár mögött egy középmotoros különleges Clio V6 áll.
A magas vételár mögött egy középmotoros különleges Clio V6 áll.
Garantáltan ritkán jön szembe az utakon ilyen olasz sportkocsi, melyre mostanság nemcsak a vezetési élmény miatt, hanem akár befektetési szándékból is érdemes lehet lecsapni.
A Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II ára mostanság rakétaként tart az ég felé.
Szabálysértő autószállítókat kaptak el megint a rendőrök, de a szállítmányuk is figyelemre méltó volt.
A Mini Recharged projekt célja, hogy a benzines kisautókat elektromossá tegyék. És akár vissza is csinálják, ha tulaj később meggondolná magát.
Az F1-által ihletett technikájú autó 2002-ben jelent meg az utakon, igen korlátozott számban.
Az ezredfordulós autó korának egyik legfürgébb kompaktja volt.
Az ikonikus brit szupersportkocsi korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
A szalonállapotú és hamarosan oldtimer korba lépő olasz sportkocsiért közel 300 ezer eurót kérnek.
A 90-es évek elején nem létezett ennél nagyobb végsebességre képes sorozatgyártású szupersportautó.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
Az 5,16 méter hosszú oldtimerben a lehető legnagyobb kényelemben utazhatunk vissza egészen a 90-es évek elejére.
A 400 lóerős V8-as motorral szerelt sportszedán az ezredfordulón látta meg a napvilágot.
A nyitható tetejű német sportkocsi új tulajdonosa képzeletben a 90-es évekbe repülhet vissza.
A 70-es években nem nagyon létezett ennél fejlettebb, ennél nagyobb luxust kínáló szedán a piacon.
Ezzel az egyedi formatervű olasz sportkocsival a világ bármely pontján villámgyorsan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Ezzel a roadsterrel nagyon keveset közlekedtek az elmúlt több mint 2 évtizedben.
Ezzel a szalonállapotú stuttgarti luxusautóval képzeletben egyenesen az ezredfordulóra utazhatunk vissza.
A 32 éves technikáért több mint félmilliárd forintnak megfelelő összeget kérnek el.