33 éves, mégis vadonatúj ez a szuperritka eladó BMW Z1
Egészen a rendszerváltás korába repít minket vissza ez a szó szerint bejáratósan új bajor roadster.
Egészen a rendszerváltás korába repít minket vissza ez a szó szerint bejáratósan új bajor roadster.
Egy-egy ilyen gyűjtemény, hogyan maradhat észrevétlen hosszú éveken át?
Egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét ez a remek Audi 80.
Az ilyen autók miatt tartják sokan ezt a korszakot igazán sokra.
Ennek a remek egészségi állapotnak örvendő régi luxusautónak nem a fogyasztása, hanem a lökettérfogata 6 liter.
Ezzel az apró járgánnyal eddig bőven kevesebb, mint 1000 kilométert tettek csak meg.
A balatoni Concours d'Elegance-t érdemes élőben megnézni, de ha esetleg nem tud leugrani a Balatonra, akkor tekintse meg a rendezvény második napjának elején készített fotóinkat.
Nem csak a Balaton partján közszemlére tett autókat néztük meg a Balatonfüred Concours d'Elegance első napján, hanem a rejtett kincseket felvonultató garázsba is bekukkantottunk.
Akinek az ereiben csak egy kevéske benzin is folyik, annak a hétvégén érdemes elugrania Balatonfüredre.
Az abszolút hibátlan autót 1992-ben gyártották és azóta is mindössze 4300 kilométert tett meg. A 450 ezer eurós ár így is mellbevágó.
Az ikonikus francia kisautó ezen példányával eddig kevesebb, mint 2 ezer kilométert tettek meg.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
Ez a finom járású V6-os motorral szerelt korábbi generációs S-Klasse szó szerint szalonállapotnak örvend.
A praktikus bajor családi autót egy kereken 400 lóerős 5 literes szívó V8-as motor hajtja.
A színtiszta vezetési élményt ezúttal automata váltó és turbófeltöltő sem befolyásolja.
Ilyen négykarikás sportos luxusautó garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon, és most akár le is csaphatunk erre a példányra.
A 80-as években nem nagyon létezett ennél sportosabb szedán.
A három évtizedes kor nem igazán látszik meg az első hazai gyártású Opel Astrán, ami nem csoda, mert eddig kevesebb mint 1000 kilométert hagyott maga mögött. Üléspróbát tettünk a történelmi jelentőségű Astra F-ben, melynek vezetésére Antall József egykoron előre gyakorolt.
A magas vételár mögött egy középmotoros különleges Clio V6 áll.