Május 25-től visszatérnek az étkezőkocsik a Balaton InterCitykbe
Nyolc pár Balaton IC-n egészen a szezon végéig lehet igénybe venni a fedélzeti szolgáltatást Budapest és Keszthely között.
Nyolc pár Balaton IC-n egészen a szezon végéig lehet igénybe venni a fedélzeti szolgáltatást Budapest és Keszthely között.
Hamburger és sör, de a lepényeket sem vetik meg az utasok. Mit tippel, mennyi sör fogyott idén nyáron?
A Horvátország felé tartó járaton csak száz forinttal drágább a kávé, mint a balatoni vonaton, sörfronton pedig még egy meglepetésre is rá lehet bukkanni.
Eddig egy szlovákiai tóparti ház emeleti szintjeként volt befalazva, a Közlekedési Múzeum restaurálni fogja.
A vírushelyzet miatt a nemzetközi vonatokban nem közlekednek fekvő- és hálókocsik, valamint étkezőkocsik szeptember elsejétől - közölte a MÁV.
Kísérleti jelleggel újra bevezetik az étkező-szolgáltatást a Balaton Expresszen.
Ahol csak tud, nekiesik a MÁV-Start az általa nyújtott szolgáltatásoknak – legyen szó a nemzetközi vonatok ritkításáról, az étkezőkocsik, vagy a törzsutaskártyák elvételéről. A nemzetközi és az intercity vonatokkal is jelentős változások várhatók, és aki mindig rosszul jár, az az utas.
A vasúti étkezőkocsit csütörtökön avatták fel a Nyugati pályaudvaron. Kiállítottak két Albert-relikviát is.
Újraindítja egyes balatoni vonalakon az étkezőkocsis szolgáltatást a MÁV-Start – jelentette be a vasúttársaság.
Bár étkezőkocsikat tavaly június óta nem látni már a belföldi IC-vonatokon, két kocsi mégis megúszta a forgalomból való kivonást. Mostanra viszont bizonytalanná vált a sorsuk, részben azért, mert a bukaresti vébéselejtezőre utazó magyar szurkolók helyben hagyták őket – írta az iho.hu közlekedési híroldal.
Megszűnnek az étkezőkocsik a MÁV-járatokon, de csak a belföldieken - közölte a MÁV-START.
Megszüntetik az étkezőkocsikat június 15-étől itthon az InterCityken. A MÁV-Start felmondja ugyanis a belföldi járatokon szolgáltató InterCity Vendéglátó Kft.-vel kötött szerződést – közölte a Népszava. Az Indóház.hu saját információira hivatkozva azt írja: a vasúttársaságnál keresik a megtakarítási lehetőségeket, és egy ilyen vizsgáltnál tűnt fel, hogy az IC-ken bérbe adott „kocsmavagonok” tavaly csak 10,3 millió forintot hoztak, miközben közlekedtetésükre 655,7 milliót költöttek.
Az Orient Expressz 1912-ben gyártott, ma is üzemképes, tíkfából készült étkezőkocsija idén ünnepli 100 éves születésnapját, és a közönség is kipróbálhatja a Budapest-Gödöllő útvonalon közlekedő Gyertyafény Expresszen május 11-én.