Elektromos autónál is könnyű belefutni egy tekert órájú példányba
A villanyautóknál az akkumulátor tényleges állapota miatt érdemes a kilométerórán látható adatokat fenntartással kezelni.
A villanyautóknál az akkumulátor tényleges állapota miatt érdemes a kilométerórán látható adatokat fenntartással kezelni.
Magyarország még egész jól áll, nálunk csak nagyjából tízből egynek.
Az Alfa Romeo Tonaléban elsőként fogják az autóiparban használni a blokklánc technológiát.
Nem kell túl nagy rutin a kitalálásához.
Az elmúlt nyolc évben vizsgált esetek közül alig két tucat végződött vádemeléssel.
Nem csak kelet-európai specialitás a mindent 120 ezer kilométerre visszatekerünk filozófia.
Egyelőre még csak tesztüzemben működik és bár még nem teljesen tökéletes, már most hasznosnak tűnik a Jármű Szolgáltatási Platform. De vajon minden problémára megoldást jelent?
A használtautó-piac legnagyobb problémája, hogy nem vagy csak nehezen tud megküzdeni az óratekerőkkel. Brüsszelben viszont született egy megoldás.
Pedig aki ezt csinálja a börtönnel játszik, ha lebukik, akár egy évre is rács mögé kerülhet. Persze csak elvileg, a gyakorlat azt mutatja, hogy Magyarországon simán meg lehet úszni a nyilvánvaló óratekergetést.
Az EU a szervizadatok nyilvánosságával próbálkozna, de az autógyárak nem lelkesek.
Kötelező és hivatalos okmány lenne a gépkocsik szervizkönyve. Sajnos most még nem nálunk, de a magyar importautó készleteten is sokat tisztíthat egy ilyen intézkedés.
Egy német autóklub saját számításai szerint a német autók közel harmadában nem valós a kilométeróra állása. Az eléggé megdöbbentő adatot az Automobilclub von Deutschland (AvD) vetette fel a saját adataira támaszkodva.
Nem csak a magas fenntartási költségek miatt veszélyes terep egy használt német prémium autó.
Szlovákiában három éve rögzítik a járművekben az óraállást.
Az autós óratekerőket csak tettenérés esetén lehetne érdemben perelni, ilyenre viszont még egyszer sem volt példa.