95-ről 530 lóerőre: 50 éves az Audi legendás modellje
Az ABT az immár öt évtizedes múltra visszatekintő Audi 80 előtt tiszteleg.
Az ABT az immár öt évtizedes múltra visszatekintő Audi 80 előtt tiszteleg.
Hamarosan hazánkba is megérkeznek a Dél-Afrikában gyártott vadonatúj pickup első példányai.
A német gyártó egy limitált szériás és olcsónak messze nem mondható egyedi 911-es terepjáróval rukkolt elő.
A szakértő kezek által kezelésbe vett M3 Touring teljesítménye 140 lóerővel gyarapodott.
A japán gyártó 306 lóerős plugin hibrid szabadidő-autója felfrissített műszerfallal támad.
A Prius ötödik generációja teljesen új designnal és minden korábbinál hatékonyabb hajtáslánccal debütált.
Az ezután érkező Lamborghinik hajtásában már mind lesz valamilyen villanymotor.
Hamarosan érkezik a Porsche első 100 százalékban villanymotoros hajtásláncú szabadidő-autója, melynek álcázott prototípusával testközelből ismerkedtünk meg.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a BMW valaha készült legnagyobb nyomatékú sorozatgyártású modellje, az ólomnehéz hegyomlásnyi mivolta ellenére rakétaként gyorsuló iX M60, melynek utastere már-már földöntúli luxussal kényeztet.
A volt Forma-1-es pilóta egykori sportkocsija mentes minden polgárpukkasztó hivalkodástól.
Hiszen az mégsem járja, hogy a csúcsmodell teljesítménye holmi 700 lóerő alatt maradjon.
Ilyen az, amikor a praktikum, a luxus, a teljesítmény és a meghökkentő design kéz a kézben jár egymással.
Az olasz gyártó kínálatában a jövőben már csak villanymotorral kiegészített hajtású új modellek lesznek.
Bár az esetek 99 százalékéban nem hagyja majd el az aszfaltozott utakat, az elődjénél nagyobb és sokkal modernebb új GLC-t többek közt a kihívást jelentő útviszonyokra is alaposan felkészítették. Kipróbáltuk a légrugós és összkerekes újdonságot.
Az olasz gyártó szabadidő-autóját alaposan kiszélesítették és hatalmas kerekeket szereltek rá.
Az emelt felfüggesztésű különleges modellel meghódították a világ legmagasabb vulkánját.
A legerősebb gyári 911-es boxermotorjában találtak még 183, eddig szunnyadó lóerőt.
Az olasz gyártó új fényszóróval és digitális műszeregységgel modernizálta szedánját és divatterepjáróját.
A látványos külsőt és feszes futóművet kapott újdonság fejlett plugin hibrid hajtáslánccal rendelkezik.
A bőven 800 lóerő feletti SUV-nak kevés igazi riválisa lehet a sebességkorlátozás nélküli német autópálya-szakaszokon.