Nem a szerénység a fő erénye a 6,7 literes V8-as dízel MegaRexx MegaRaptor 7-nek
Ezzel a gigantikus amerikai pickuppal még a legkomolyabb terepakadályok is könnyűszerrel leküzdhetők.
Ezzel a gigantikus amerikai pickuppal még a legkomolyabb terepakadályok is könnyűszerrel leküzdhetők.
A világ első F1-es konstruktőri világbajnokaként jegyzett csapat versenyautót és közúti villanyautót is fejleszt.
Az E-Ray az amerikai gyártó közlése szerint a valaha készült legjobban gyorsuló Corvette.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik esetleg még a GR Corolla produkciójával sem teljesen elégedettek.
A dél-koreai újdonság 10 centiméterrel hosszabb a Mercedes E-osztálynál.
A japán gyártó leleplezte népszerű sportkocsija legújabb változatát.
A szuperkompakt terepjáró immár nemcsak három-, hanem akár ötajtós változatban is kapható lesz.
A 306 lóerős plugin hibrid Across enyhén megemelt árral vág neki 2023-nak.
Íme a megoldás azok számára, akik eddig nem találták elég sportosnak az Urust.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
A japán gyártó tisztán elektromos hajtásláncú újdonsága körülbelül akkora, mint a Magyarországon készülő S-Cross.
Az olasz gyártó legnépszerűbb modellje az akár 666 lóerőre képes divatterepjáró, az Urus.
A többi sport- és luxusmárkához hasonlóan a Bugatti is kiváló évet tudhat maga mögött.
Ez a sportos hangvételű monstrum azoknak készült, akik az alig 600 lóerő feletti AMG GLS-t esetleg túl gyengének találják.
Az átlagnál jelentősen nagyobb hatótáv záloga egy 140 kWh kapacitású akkumulátor.
Városban és autópályán is kipróbáltuk az immár halk elektromos suhanásra is képes új hibrid S-Crosst. Jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal és a fogyasztási eredményekkel.
A koreai gyártó vezetési élményre hangolt szedánja látványos limitált szériával távozik a piacról.
A Hennessey minden korábbinál erősebb új Ford F-150-ese egy hamisítatlan benzinpusztító szörnyeteg.
Az S-Cross és a Vitara esetében is árat emelnek, a lágyhibrid és a normál hibrid modellek egyaránt drágulnak.
A Centodieci garantáltan nem jön majd gyakran szembe az utakon, hiszen kevesebb mint tucatnyi példány készült belőle.