A kormányhivatal tiltása ellenére is folytatódott az építkezés a hetek óta süllyedő újbudai utcában
A helyiek szerint a vállalkozó a felelős a történtekért, mert nem építtetett megfelelő támfalat.
A helyiek szerint a vállalkozó a felelős a történtekért, mert nem építtetett megfelelő támfalat.
A baleset Iszkaszentgyörgynél történt a 8202-es úton.
Az eltörölt Covid-korlátozások következtében a japánok alkohollal oldják a feszültséget. Az átmulatott éjszaka után viszont sokan az úttesten kötnek ki, ahol többeket elgázolnak.
Három kukával próbálják távol tartani az embereket, mert a gödör csak omlik tovább.
A feladatot végülis elvégezték, azonban a végeredményről lerí, hogy a lelkiismeretesség szikrája sem volt meg a munkásokban.
A hatóság arra hivatkozik, hogy a helyi sportpályáról kijövő gyerekeket védik a körülbelül 30 méter hosszú belógó szakasszal.
Egyre többen próbálják munkára fogni az utakra eső napfény energiáját, ám a kísérletekben még mindig jóval több az ígéret, mint a valódi haszon.
A XVIII. kerületben volt annyira megrogyva egy út, hogy hétfő hajnalban beszakadt egy arra járó busz alatt. A tűzoltók speciális eszközzel szabadították ki az elakadt járművet. Nem sérült meg senki.
Egy héttel azután, hogy elnyelte a föld Fukuoka egyik utcáját, sikerült helyreállítani a károkat.
Péntek reggel beszakadt az úttest Oroszlányban, a Dózsa György és Bánki Donát út kereszteződésénél - közölte a kemma.hu Komárom-Esztergom megyei híroldal, amely fotókat is közzétett az aszfalton tátongó lyukról.
Beszakadt az útpálya Budapesten, a Bécsi út II. kerületi szakaszán, a Zsigmond térnél, a 17-es villamos nem közlekedik.
Bódultan, az úttest közepén fetrengve találtak autójuk mellett két középkorú nőt a rendőrök Zalaegerszegen. Kórházba szállították őket, még nem tudni, mitől estek kábulatba - értesült a HavariaPress.
Hárman megsérültek, amikor összeütközött egy kisteherautó és egy személygépkocsi hétfőn a 22-es főúton Nógrád megyében, a dejtári elágazónál. A főutat lezárták - közölte a megyei rendőr-főkapitányság szóvivője.
Útburkolatba épített vezetéken keresztül közvetlen érintkezés nélkül tölthető elektromos autóbuszokat fejlesztettek dél-koreai mérnökök. Ha technológia beválik, hamarosan Szöulban is elkezdődhet a töltőállomás nélkül üzemeltethető buszok tesztelése.