Napi üzemanyagárakat határoz meg a olasz kormány, amit ki kell írni a kutakon
Így akarják láthatóbbá tenni, ha drágábban árusít egy hely.
Így akarják láthatóbbá tenni, ha drágábban árusít egy hely.
A kétszeres árrés mégsem alakul extraprofittá, állítja egy szakmai szervezet vezetője.
Kezdeményezték, hogy az uniós előírásoknál alacsonyabb szinten maradhasson a jövedéki adó. A gyenge forint miatt ugyanis a jelenleginél literenként 24–25 forinttal magasabbnak kellene lennie.
Összehasonlították az otthoni és a nyilvános töltések árait, valamint egy hagyományos – benzines, dízel – autó átlagos üzemanyagköltségét száz kilométerre vetítve.
Újra piaci verseny van a kutak között is, amelyek az áraikkal próbálnak vevőket nyerni.
A szerdai után pénteken is jelentős drágulás következik.
Módosította a kiskereskedelmi árrést a horvát kormány, hogy olcsóbb lehessen a benzin és a gázolaj.
A fizetőeszköz mélyrepülése is hozzájárul a dráguláshoz.
Azzal, hogy a kormány kivette a benzinárstop alól azokat az autókat, amiket nem magánszemélyek tartanak fenn, lehet, hogy nem fogyasztás fog csökkenni, csupán a szolgáltatások fognak drágulni.
Mintegy 800 ezer személygépkocsit érinthet a céges fenntartású autók kiszorítása az ársapka alól – értesült kormányközeli forrásokra hivatkozva a Portfolio.hu.
A dízelé pedig 800 felett maradt.
Meghosszabbította, de nem emelte meg a kormány azt a támogatást, amit a kisbenzinkutaknak nyújtanak, hogy ne okozzon túl nagy veszteséget nekik az üzemanyag hatósági áron történő értékesítése.
Itthon ugyan hatósági áras az üzemanyag, külföldön viszont a világpiaci árak köszönnek vissza, és minderre rátesz a gyenge forint árfolyam is. A vezess.hu kiszámolta, mennyivel kell többet fizetni egy-egy népszerű útért.
Szerzőnknek alternatív javaslata van arra, hogyan lehet a kedvezményes benzinárat fenntartani, hogy az az EU-s jognak is megfeleljen. Vélemény.
Hamarosan viszont fellélegezhetnek valamelyest, mert szerdától életbe lép az üzemanyagok adójának csökkentése.