A fővárosi kormányhivatal kimondta, nem szedhetnek behajtási díjat az önkormányzatok
A teherforgalmat azonban korlátozhatják.
A teherforgalmat azonban korlátozhatják.
Új módszerrel kopasztanak a taxis hiénák, Vitézy Dávid javasol.
A kormányhivatal döntése nyomán a főpolgármester bejelentette: a bíróságig is elmennek, hogy megakadályozzák a kamionok, teherautók visszatérését a belvárosi utakra.
Budapest korábbi főpolgármestere azt mondta, Karácsony Gergelynek kihívás lehet, ha Vitézy Dávid is beszáll a versengésbe.
A főpolgármester hétfőn Walter Katalin mellett kiállt, de a BKK által bevezetett járatritkítások mellett már nem.
A főpolgármester szerint a járatritkítás a politikai kampány áldozatává vált.
A fővárosi Fidesz frakcióvezetője Kóka János mocsaras-békás kijelentését is felidézte. Walter Katalin pénteken reagált, azt írta, sajnálja, ha félreérthetően fogalmazott, nem akart senkit bántani.
A cég vezérkara azt mondta, nem piszkálták meg olyan járat menetrendjét, amelynek kihasználtsága hetven százalék feletti.
A pénz több mint felét a közösségi közlekedés fejlesztésére szánják.
Uniós forrásból finanszíroznák a fejlesztéseket.
Egy statisztika szerint a magyar fővárosban ez már évről évre zajló tendencia.
Ki tesz ajánlatot, kinek és miről? Mi az, ami felett nem tudott megállapodni Karácsony Gergely és Lázár János, és mit kellene tető alá hozniuk a következő 7 hétben? Mire számíthat az, aki Csepelről, Békásmegyerről vagy Budakesziről jár a belvárosba? Közéleti podcastunkban Balogh Samuval, a főpolgármester kabinetfőnökével, Walter Katalin BKK-vezérigazgatóval, valamint Vitézy Dávid egykori BKK-vezér és volt közlekedési államtitkárral foglaltuk össze az elmúlt napok és hetek viharát a fővárosi és agglomerációs tömegközlekedés felett.
Ungár Péter állítja: nem tudják még, ki lesz a jelöltjük a fővárosban.
Az MSZP-nek már van jelöltje a kerületben, így előválasztás jöhet.
Walter Katalin szerint Lázár minisztériuma csak annyit közölt a Budapest-bérlettel kapcsolatban, hogy „ennek itt vége”.
Az Index szerint azért nem sikerült megújítani a HÉV, a Volán és a Budapesti Közlekedési Központ közötti megállapodást, mert a városvezetés nem fogadta el a minisztérium 8,6 milliárd forintos ajánlatát. A főpolgármester szerint a megállapodás megújítására a minisztérium nem tett ajánlatot, 2022-re visszamenőleg követelt még 2,2 milliárd forintot.
A buszsávban szabálytalankodók miatt például 500 alkalommal intézkedtek, de 2500 taxit is ellenőriztek.
„Van egy működő rendszer, ez minden szolgáltatónak jó, minden utasnak jó, mindenkinek jó, Lázár Jánosnak lehet, hogy nem jó” – mondta a főpolgármester.