QR-kóddal szerelt megállónévtáblákat tesztel a BKK
A kód beolvasásával azonnal nyílik az utazástervező app.
A kód beolvasásával azonnal nyílik az utazástervező app.
Nem sikerült messzemenő parkolási reformokat végrehajtani Budapest belső kerületeiben, a helyieknek kedvező lépések nem valósultak meg, vagy csak gyerekcipőben járnak. A töretlen ambícióknak az autózó tömeg nem is, de a mikromobilitás, magyarul a közbringa és közroller nyertese lehet: immáron rendezetten térhetnek vissza az e-rollerek a belvárosba, és a Bubi jövője is a hiperlokális megoldásokban rejlik.
A vásár területét körbe kerítik és a bejáratoknál ellenőrizni fogják a védettségi igazolvány meglétét.A vendéglátósoknak előírták, hogy 1500 forintért kötelező lesz egytálételt kínálniuk.
És ezek még csak a tesztprogram első napjának eredményei.
A főváros tervpályázatot ír ki a terület átalakítására, jövő áprilisban hirdetnek eredményt.
Egy víznyomócső cseréjét végzik a Lánchídtól délre, megváltozik a közlekedés rendje a Lánchíd és az Erzsébet híd között.
Érdekes fejlemény, hogy a 168 Óra teszi helyre az Index "értesülését".
A főpolgármester teljes fake news-nak tartja, hogy a városvezetés szabadulna a városházától.
A lap azt állította, Karácsonyék vevőt keresnek a műemléki védelem alatt álló épületegyüttesre. A főpolgármester szerint szó sincs ilyesmiről, az egész nem más, mint fake news.
Január végéig lehet javaslatokat tenni, mire költsék a pénzt.
A főpolgármester-helyettes szerint míg Fürjes Balázs 43 milliárd forintról beszél, addig a Biodóm 64 milliárdba kerül.
Gál J. Zoltán Budapest Főváros Vagyonkezelő Központjának igazgatósági tanácsába ülhet be.
Egy napon át utaztak fel-alá a vonalon a járőrök.
A főpolgármester szerint a főváros az elvonások miatt nem tudná egyedül folytatni az építést.
A Taxis Szövetség a benzinárak és a magas fenntartási költségek miatt növelné a viteldíjakat.
Október 20-21-én, valamint 26. és 28. között foglalkoznak az útburkolattal, de csak éjszakénként lesz forgalomkorlátozás.
A tíz éve üresen álló épület és a hozzá tartozó szálloda a Demszky–Tarlós-átállás áldozata lett. Májusban került vissza a fővároshoz. 2,5 milliárd forint lenne rendbe szedni, nagy kérdés, miből sikerül ezt a pénzt összeszedni.
Ez átlagosan több mint napi 6500 használatot jelent, de szeptemberben volt, hogy 10 ezer ember közbringázott egy nap alatt.
Most az elszálló üzemanyagárak ütötték ki a biztosítékot az évek óta változatlan áron dolgozó taxisoknál. Az elmúlt két évben több mint háromezren hagyták ott a szakmát.