A közutasok kameráján is felbukkant az M0-son ámokfutó Mercis
Mint akire semmilyen szabály nem vonatkozik.
Mint akire semmilyen szabály nem vonatkozik.
Lényegében vadonatúj szalonállapotban vár új gazdára ez a piros fényezésű patinás E36-os 320i.
A kocsi elektromos hajtásláncát a horvát Rimac fejleszti.
Olyan, mint egy jókora gyerekjáték.
Ők az elsők, aki tuningolták a villany Rolls-Royce-ot.
A legújabb töréstesztben a legkisebb és a legnagyobb Volvót szabadították egymásnak.
A motor orgánumát biztosan kedveli a zenész.
A Hyundai génekkel rendelkező Genesis G80 Magma egy igazi tekintetmágnes.
A Lotus Evija a Nordschleifén bizonyította be, hogy milyen elképesztő sebességre képes.
A közel 5 méter hosszú Mazda EZ-6 tulajdonképpen nem más, mint a komoly múltú Mazda 6 elektromos hajtásláncú szellemi örököse.
A koncepció 180 fokban elforgatható hátsó ülésekkel és kivehető csomagtérajtóval rendelkezik.
Miközben a legtöbb piacon lévő dízelmotor termikus hatékonysága 46 százalék körül mozog, kínai kutatók most elérték az 53,09 százalékot. Ez lényegesen kisebb fogyasztású hajtásláncokat hozhat.
Nyitott tetővel autózni azért így sem rossz dolog.
A milliárdos egy év közös munka után hozta meg a döntést.
Az autó – amelynek nagyjából három percébe telik repülővé alakulni – első utasa Jean-Michel Jarre volt.
Megérkezett Magyarországra a Kínában készülő tisztán elektromos Cupra Tavascan, amit hamarosan a győri gyártású, vegyes hajtásláncú Terramar követ majd.
Az igen futurisztikus megjelenésű Skoda Vision Gran Turismóban nem kevesebb, mint négy villanymotor található.
A vadonatúj plugin hibrid Lamborghini Urus SE a maga módján ordítani és suttogni is képes.
Az Audi Q7 TFSI e quattro csúcsmodellje közel 500 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.