A VW Golf uralja a német piacot, nincs Tesla a top20-ban
A toplista első tíz helyén öt Volkswagen, illetve hét, a német konszernhez köthető modell tanyázik.
A toplista első tíz helyén öt Volkswagen, illetve hét, a német konszernhez köthető modell tanyázik.
Régi szép hagyománya a német rendőrségnek minden évben előállni valami meglepő autóval.
A plugin hibrid Mercedes-AMG SL63 S E Performance kevesebb mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és 13 kilométert hangtalanul suhanva is képes megtenni.
A negyedik generációs Skoda Superb elsőként kombi változatban, kétféle hajtáslánccal válik elérhetővé.
Még jó ideig velünk maradhatnak a bajorok soros 6 hengeres és V8-as benzinmotorjai.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki egy kicsit sportosabbá szeretné tenni kényelmes V-Klasséjét.
Az éppen új gazdára váró patinás Formula-1-es autóban még rendes kézi kapcsolású váltó található.
Két kreatív megoldás a magyar utakról.
A vezetési élményt hajhászók körében közkedvelt francia modell magasabb alapfelszereltséggel és egy új R Turini kivitellel támad.
A Lada terepjáróiba visszatér a blokkolásgátló, ezenkívül pedig a motort is modernizálták egy keveset.
Az olasz gyártó hibrid szupersport-kocsija még a legendás LaFerrarinál is hét tized másodperccel gyorsabb a cég tesztpályáján, Fioranóban. Ez bizony jó ajánlólevél a legfinnyásabb sportautó-ínyenceknek is.
Találtunk egy igen jól felszerelt régi 7-es BMW-t, melyből meglepő módon talán csak a bőrüléseket spórolták ki.
Az amerikai márka negyed évszázad után támasztotta fel legendás terepjáróját, amellyel alaposan feladta a leckét a konkurenciának.
35 év hosszú idő, azonban az autóiparban szinte valóságos örökkévalóságnak számít, különösen akkor, ha egy-egy modellről van szó. Azok a típusok, amelyeket ennyi időn át gyártanak, egyet jelentenek azzal, hogy rendkívül népszerű, megbízható és praktikus autókról van szó. A Suzuki második legrégebb óta gyártott modellje eredetileg terepjárónak indult, de városi crossoverként tudott kiteljesedni: ez a Vitara történetének első része.
Ha nem szeretnénk 30+ millió forintot költeni egy igazi Broncóra, akkor érdemes egy pillantást vetnünk a Tamiya új kisautójára.
Már véleményezhető a Közúti elektromos jármű beszerzés támogatása vállalkozásoknak című pályázat tervezete. Akár 25 millió forintos járműveket is be lehet szerezni, amihez 4 millió forintot is adhat az állam uniós pénzből. A taxisok várhatóan csalódottak lesznek, de nem csak azért, mert a támogatás mértékének növelése elmarad a villanyautók drágulásától.
A japán gyártó újdonságába gázolajat kell tankolni, de a hajtásban többek közt egy kis villanymotor is részt vesz.