Közel hárommillióért kelt el egy veterán Csepel motor a BÁV aukcióján
Először tartott olyan árverést a BÁV, ahol járművekre is lehetett licitálni.
Először tartott olyan árverést a BÁV, ahol járművekre is lehetett licitálni.
A CX-60 ezen formájában nemcsak jobban mutat, hanem kicsit jobban is kezelhető.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
A tisztán elektromos hajtásláncú új Audik minimum 30 millió forint kifizetését követően vezethetők haza.
Első körben a fehérgalléros álláshelyeket töltik fel.
A kilencvenmillió forintos kocsi 666 lóerős, és ha nagyon kell sietni, akár 300-zal is megy.
Az nem feltétlen meglepő, hogy egy Porschét viszonylag gyakran törnek össze, de hogy egy Kia átlagos javíttatása mennyire drága, az már inkább meglepetés.
Korábban úgy jósolták, hogy a 100 dolláros kilónkénti akkupakk-árnál kerülhet majd ugyanannyiba egy elektromos autó előállítása, mint egy hagyományosé.
Az ABB szupergyors egysége ideális esetben akár 360 kW-os töltési teljesítményre is képes.
Íme a 725 lóerős szívó V12-es motorral szerelt Purosangue első tuningverziója.
A Skoda kis piaci részesedéssel rendelkezik Kínában és azt tervezi, hogy inkább olyan ígéretesebb területre koncentrál, mint Vietnám.
A bivalyerős öthengeres Audi motorral szerelt újdonságnak 2,5 másodperc is elég a 0-100-as sprinthez.
A Ford GT eddigi legextrémebb verziója több mint 800 lóerős teljesítményt szabadít rá az aszfaltra.
A külsőleg tölthető hibridek és a villanyautók térnyerése tovább folytatódik.
Több mint öt órán keresztül kellett autóznia mire kifogyott a benzin.
Ilyen az, amikor egy 32 esztendős kopottas Kadett komoly meglepetéseket tud okozni a piros lámpánál történő elinduláskor.
A téli szezon első országos havazására kerülhet sor a hétvégén. A legtöbb, akár 10-15 cm friss hó az Alpokalján, a Bakonyban és az Északi-középhegység magasabb pontjain hullhat. A Magyar Közút szerint csak téli gumikkal induljunk útnak.
Az afrikai kontinens legdélibb részén számos érdekes járművel találkoztunk, nagyon másokkal, mint amilyenekhez mi itt Európában hozzá vagyunk szokva.
Az egyenruhások öt sofőrt el is fogtak, három közülük ittasan vezetett.
A tisztán elektromos hajtású minibusz kiváló eredménnyel teljesítette az Euro NCAP-tesztet.