Toplista: ezek most Európa legnépszerűbb elektromos autói
A dobogóra két Volkswagen és egy Tesla gurulhat fel.
A dobogóra két Volkswagen és egy Tesla gurulhat fel.
Erre mondják, hogy jókor volt jó helyen.
A dél-koreai SK Innovationnal partnerségben 11,4 milliárd dollárt költenek két elektromos autó- és akkumulátorgyár felépítésére.
Háromszor annyiba került, mint egy orosz alapmodell.
A Renault román márkájának újdonsága olyan nagyágyúkat utasít maga mögé, mint a Golf vagy a Yaris.
111 év után a GB jelzést lecserélték az Egyesült Királyságban.
A francia fővárosban hamarosan nem csak a sebességet ellenőrzik, de a hangerőt is.
A plugin hibridek és a tisztán elektromos hajtásláncú autók fontos mérföldkőhöz érkeztek.
Immár hazánkban is rendelhető a Mach-E legerősebb változata.
A márka egyik leginkább klasszikus sportmodellje hamarosan bemutatkozik és az egyik tesztpéldánynak úgy tűnik felénk is volt dolga.
Immár hazánkban is elérhető a Stellantis német márkájának megújult szabadidő-autója.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk az M3 praktikus változatának hivatalos leleplezésére.
Ebben ütötte el az időt a jelenetek között, amíg az Ali vagy a Men in Black III-at forgatták.
Amelyik autónak nincs rendben az emissziós értéke, időközi műszaki vizsgára küldhetik.
Az átalakítást követően jelentősen csorbultak a típus terepjáró képességei.
A Caterham újdonsága nemcsak könnyű, hanem egyben igen kompakt méretű is.
A C40 Recharge a svéd márka történetének első csak online értékesített modellje.
A nyitható tetejű Aston Martin Valkyrie Spiderre vágyóknak jó mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe.
A 32 éves technikáért több mint félmilliárd forintnak megfelelő összeget kérnek el.
Ez egyfajta Budapest-matrica lenne.