2024-ben búcsúzunk a benzines Porsche Macantól
Kitartanának a benzinmotor mellett, de az EU-s szabályozások egyértelműen villanyautó irányba terelnek minden gyártót.
Kitartanának a benzinmotor mellett, de az EU-s szabályozások egyértelműen villanyautó irányba terelnek minden gyártót.
A két újdonság az 1949-es 6C 2500 SS Villa d'Este szellemiségében készült.
Az iPhone legnagyobb szerződéses külsős gyártója mint autóipari cég is bemutatkozik.
Szupersportkocsikat megszégyenítő teljesítményt kapott a stuttgarti gyártó méretes szedánja.
Az Xpeng márka P5 nevű szedánja igen fejlett önvezetéssel rendelkezik, ráadásul a kocsi nagyjából fele annyiba kerül mint egy Tesla Model 3.
A Stellantis megújult oroszlán emblémás francia márkája a "tartalomhoz a forma" vezérelv jegyében készítette el új kompakt modelljét, mely design, minőség és technika fronton minden korábbinál magasabbra helyezi a lécet.
A stuttgarti gyártó a kishaszonjármű flottáját is teljes egészében az elektromos hajtások felé fordítja.
Mielőtt elkezdik a kiszállításokat a vevőknek, csoportképet készítettek az exkluzív autókról.
A Mansory kezelésbe vette a brit márka nyitható tetejű modelljét.
Klasszikus megjelenés és 650 kilométeres hatótáv jellemzi az Aura nevű koncepcióautót.
A bajor gyártó nyíltan kijelentette, hogy nem száll be a hatótávolság-háborúba.
Gyakran kínálnak megvételre a budapesti közlekedési vállalat flottájából kivont járműveket, amelyek közül sok külföldre kerül.
A Brabus újdonsága a Mercedes-AMG GLE 63 divatterepjáróra épül.
A kevesebb mint 800 példányban gyártott 33 éves autót 40 millió forintnál nagyobb értékűre becsülték, de végül ennél kevesebbet ajánlottak érte.
A legjobb közel 20 százalékkal fogyaszt kevesebbet, mint a hivatalos adata, a legrosszabb 26 százalékkal többet.
Már év elején felröppentek pletykák, hogy az oroszoknál is gyártatnának.
A bicskei és a hegyeshalmi csomópont felé irányítják az autósokat.
Az olasz gyártó ameddig csak lehet ki fog tartani a 12 hengeres motorok mellett.