Bekamerázott kamionnal vadásztak a rendőrök a szabálytalan sofőrökre
Egyre kreatívabb megoldásokkal rukkol elő a hatóság.
Egyre kreatívabb megoldásokkal rukkol elő a hatóság.
És a másodikért már fizetni kell.
A 385 lóerős motorral szerelt német izomautó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Slusszpoén: jogsija se volt a sofőrnek.
Két előzést láthatunk a kisfilmen, mindkettő minimum problémás.
Ezzel a lengyel aprósággal képzeletben egészen 1986-ba gurulhatunk vissza.
A kocsikat egy vidéki mezőgazdasági épületben tárolta a tulajdonosuk.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG GLS 63-at eddig esetleg túl gyengének találták.
Szeptemberben szűnt meg minden olyan adás, amit ezeken a csatornákon lehetett hallgatni.
Negyvenöt darab terepjáróval segítik a munkájukat.
Eddig a személyautókra és kisteherautókra nem terjedt ki a szabály.
A kékvérű brit roadster végsebessége jelentősen meghaladja a 300 km/h-t.
Az olasz gyártó bemutatta valaha készült legerősebb modelljét, melyből mindössze három példány készül.
Az olasz sportkocsi a géppuska sortűznek ugyan nem tud ellenállni, de a .44-es Magnum lövedéknek igen.
A főúri attitűdhöz nem feltétlen illik a nagy csomagtartós családi kiszerelés, de szerencsére mindig vannak különcök, akik, ha valami nem létezik legyártatják.
Éjszaka vitték ki az Autobahnra, ahol 263 km/h-s tempóval tudott közlekedni.
A Budapest Airport megerősítette, hogy az eladásra kínált gépek korábban náluk teljesítettek szolgálatot.
Jelentős lépésre szánták el magukat a legnagyobb kamiongyártók, valamint az Európai Autógyártók Szövetsége.