Örülhet Elon Musk, kevésbé számíthat kínainak a Tesla
Csökkentenék a Teslákra kivetett európai büntetővámot.
Csökkentenék a Teslákra kivetett európai büntetővámot.
Nem csak a villanyautókét a hagyományos modellekét is.
Megkezdődött a korábbinál nagyobb kapacitású akkumulátorral szerelt Hyundai Ioniq 5 hazai forgalmazása.
Az őszinte benzines hajtásláncú 12 hengeres szupersportkocsiból kevesebb, mint 20 példány készül, és közel félmilliárd forintot kérnek érte.
Úgy tűnik, a hőhullámok, amelyek Kínát sem kerülik el, nemcsak az ottani embereket, hanem az autókat is megviselik, meglepő hatást okozva a járműveknél.
A 6 hengeres benzinmotorral szerelt régi S-Klasse maga a hamisítatlan 80-as évek.
A “kívül kicsi, belül nagy” koncepció mentén készült FSM Beskid 106-ból mindössze 8 prototípus készült.
Egy külvárosi murvás placc szinte fényűző hely lenne ehhez képest.
Hivatalos visszahívást még nem rendeltek el a problémák miatt.
A limitált szériás vadonatúj Porsche 911 Turbo 50 Yearsből stílusosan a típus születési évével megegyező mennyiség készül.
A Pininfarina Battista Targamericában helyet foglalók a legnagyobb csendben és irtózatos gyorsulás mellett kabriózhatnak.
A biturbó V8-as benzinmotorra épülő plug-in hibrid hajtású BMW M5 Touring csúcsnyomatéka kereken 1000 Nm. Igaz, ehhez 2550 kilogrammos tömeg társul.
Immár hazánkban is elérhető a Kia EV9 kistestvérének tekinthető teljesen új EV3.
Érdekesen oldja meg az átállást a brit márka.
Néhány ezer forintért lehet élvezni a sportosabb úttartást.
Képzeletben a 80-as évekbe repít vissza bennünket ez a modern hajtásláncú régi Porsche 911 Targa.
Az egyik lakó annyira feldühödött, hogy elkezdte élőben közvetíteni a parkolóban zajló jeleneteket.
A japán gyártó érkezőben lévő belső égésű motorjának literteljesítménye a 300 lóerőt is elérheti.
Az 1000 lóerőnél jóval erősebb Naran mozgatásáról egy elektromos rásegítés nélküli őszinte biturbó V8-as benzinmotor gondoskodik.