Brutális a sofőrhiány a Volánbusznál, vonatpótlásra végképp nincs kapacitás
A szakszervezet szerint nagyjából ezer sofőr hiányzik a Volánbusznál. A cég szerint nem ekkora a hiány.
A szakszervezet szerint nagyjából ezer sofőr hiányzik a Volánbusznál. A cég szerint nem ekkora a hiány.
Lassúnak tűnik a 30-as tempó, pedig sokat nem számít, ha nagy a forgalom.
Csúcsidőben feltorlódhat a forgalom.
Pénzbírságot is kapott, és utánképzésre is mehet, ahol elvileg olyan járművel kellene vizsgázni, mint amivel szabálytalankodott.
Egy autós pedig a M6-os autópályán tévesztett irányt.
A négy vízi jármű építése során összesen több mint 350 tonna acélt és 25 kilométer elektromos vezetéket használtak fel.
Az új kompok idén év végéig állhatnak majd forgalomba, a katamaránok pedig a következő hajózási szezon kezdetekor.
A kimaradó szakaszon pótlóbuszok közlekednek.
A MÁV szerint a földmunkák miatt van szükség mindkét vágány lezárására.
Nem mindegy, hogy lentről fel, vagy fentről le menne valaki a visegrádi Panoráma úton.
Száműznék a parkolókat és a közlekedési lámpákat is.
A vásznuk egy kamion hátulja.
Egy fedélzeti kamera rögzítette a jelenetet.
Sőt, sokan a jövedelemhez igazítanák a bírságok mértékét is.
Az összes hely, ahol valós vagy vélt előnyre tehet szert egy autós a közlekedésben, könnyen válik csaták színterévé.
A vonal állapota politikai vihart kavart, de végre elkezdődik a felújítás.
Igazságosztót játszott egy kamionos az M0-ás egyik kijáratánál, nem engedte el a szabályosan közlekedő autósokat, egy Suzukit pedig kis híján a szalagkorlátnak szorított.
A válaszadók többsége az 1000 forintos árat tartaná elfogadhatónak, de ennél várhatóan jóval többe kerül majd az egynapos matrica.
Ez az a felújítás, ami addig késett, hogy Lázár János kirúgta a MÁV egyik vezérigazgató-helyettesét, majd ezt követően a tárcája Vitézy Dáviddal is szóváltásba keveredett.