Bécsben egy éve nincs sehol ingyenes parkolás, így változott meg a város
A parkolásból befolyt bevételt a város teljes egészében a közösségi közlekedés fejlesztésére fordítja.
A parkolásból befolyt bevételt a város teljes egészében a közösségi közlekedés fejlesztésére fordítja.
Minden nap más vonalon lehet még velük utazni utoljára.
A halálos baleseteknél is egy egy számjegyű főút vezet.
Pedig jóval korábban jelzik a terelést.
A felüljáró ramaty állapotban van, előre láthatólag öt hónapig csak egy sávon lehet a belváros felé haladni.
A gyerekülések és motorosok esetén a bukósisakok használatát is figyelik majd egy közös európai akció részeként.
A BKK úgy számolt, hogy a téli üzemszünettel 120 millió forintot lehetett megspórolni, a melegebb időben viszont már elég jó a fogaskerekű kihasználtsága ahhoz, hogy újraindítsák.
Egységes és szigorú szabályokat vezetne be ezekre a közlekedési eszközökre és használatukra az Európai Unió.
Eljárás indult a rongálás miatt.
A pénzbüntetés mellé a bírságpontjait is jócskán gyarapította.
Tovább folynak a feltáró munkák a hatalmas terhelésnek kitett híd állapotáról.
A cél, hogy 2050-ben ne legyenek halálos közúti balesetek Budapesten.
Mások a műszaki paraméterei, 155 millió lesz a csere.
Már 2019-ben megállapodott a bevásárlásról a kormány és a főváros, de eddig mégsem biztosította a forrást a kormány.
Nem árt néha tudni, mennyire van veszélyben esetleg a jogosítványunk.
A vádlott autósra felfüggesztett szabadságvesztést kért az ügyészség, mondván az utóbbi időben túlzottan elszaporodtak a hasonló esetek.
Változásokat jelentett be a Fővárosi Közgyűlés a BKK-jegyeket illetően arra hivatkozva, hogy a jelen gazdasági környezetben egyre nagyobb kihívás Budapest közösségi közlekedésének a működtetése. Hétszáz forinttal kell többet fizetni majd a reptéri buszjegyért.
Egy „vascső" is volt a kezében a járművezetőnek.
A tilos jelzésen való áthaladást, záróvonal átlépést is tudják rögzíteni.