Hátizsákkal támadt egy mozgó autóra egy férfi, betörte a szélvédőjét
Nagyobb baj is lehetett volna a dologból.
Nagyobb baj is lehetett volna a dologból.
A sávját többször elhagyva szlalomozott egy férfi Szabadkígyóson. Mint kiderült, ráadásul jogosítvány nélkül és egy forgalomból kivont autóval.
Az elmúlt három évben ezerötszáznál is több alkalommal intézkedtek Budapesten a buszsávok jogosulatlan használata miatt.
Két gyalogosnak is el kellett ugrania a kocsi elől.
Az új összegek mellett a tavalyi statisztikát is közölték: 98 millió forintot blicceltek össze az utasok.
Egy kanyarban találkozott majdnem egy szabályosan haladó másik járművel.
A felújítás májusban fejeződik be, akkortól minden állomás akadálymentes lesz.
Vélhetően sikerült megtalálniuk az ország legigénytelenebb autósát.
A Nagyvárad téren és a Lehel téren viszont még tartanak a felújítási munkálatok, így ezeken a megállóhelyeken csak áthaladnak a szerelvények.
Két bristoli lovasrendőr azután eredt egy autós után, hogy kiszúrták: a sofőrje vezetés közben telefonfált.
Már több mint egy éve annak, hogy útjára indult Gödöllőn a Pedibusz kezdeményezés, ami a gyerekek iskolába járását reformálja meg. A Deutsche Welle készített erről egy videóriportot.
A biztonsági személyzet szakszervezete nem tudott megállapodni a Heathrow repülőtérrel a béremelés mértékéről, ezért a szervezet 10 napos sztrájkot hirdetett.
A korábbi fejlesztések folytatásaként több mint öt kilométer hosszúságban alakítanak ki új kerékpárútszakaszokat Lentiben csaknem félmilliárd forintos beruházással – tájékoztatott Zala Vármegye Önkormányzata.
Száz olyan dobozt tesznek ki az utak mellé, amiben vagy van sebességmérő, vagy nincs.
Része lesz a híd az EuroVelo 6 kerékpáros útvonalnak.
Az útkezelő kéri az autósokat időben soroljanak át a sávzárások előtt.
A teljes összeg már bőven 700 milliárd fölött van, de "többletfeladatok merültek fel".
A szombati tömegszerencsétlenséget nem megszokott, hanem extrém időjárási viszonyok okozták – ezzel védekezett az M1-es autópályát üzemeltető Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő (MKIF) Zrt., miért nem védte semmi a pályát a por ellen. Magyarországon egyébként egyetlen autópálya sem rendelkezik porvihar elleni védelemmel, és a szél ellen sem lehet mit tenni.
A brüsszeli tervezet célja, hogy azokban az országokban is, ahol élethosszra szól a jogosítvány, legyen végre valamiféle kontroll.
Az e-rollerek ugyan joghézagokban gurulnak, de a Kúria szerint annyira azért nem, hogy annyit ne lehetne megállapítani: gépi hajtású járművekről van szó. A kormány azt ígéri, lesz KRESZ-módosítás, de azt nem árulják el, mikor. Pedig az e-rollerek szabályozása nagyon sürgős lenne.