Nehezebb lesz trükközni az akciókkal a kereskedelemben
Rövidesen fel kell majd tüntetni a legalacsonyabb árat, amibe a termék az akció előtti harminc napban került.
Rövidesen fel kell majd tüntetni a legalacsonyabb árat, amibe a termék az akció előtti harminc napban került.
Hazánkban – a GKID két éves piaci körképe szerint – körülbelül 15 000 vállalkozás forgalmazza a termékeit vagy szolgáltatásait online. Míg korábban markánsan érezhető volt a magyarok tartózkodása a netes vásárlással kapcsolatban, az elmúlt két évben alaposan megváltozott ez a terület. Bár a koronavírus-járványról sokan tartják, hogy fenekestül forgatta fel a világot, az online kereskedelem terén sok esetben már eleve meglévő folyamatokat gyorsított fel. Mi történt a hazai piaccal és hogyan változtak meg felhasználói szokásaink az elmúlt két évben?
A digitalizációt még ma is sokan félreértelmezik: a kkv-k, a nagyvállalatok, de még a magánszemélyek is azt vallják, hogy ismerik és élnek a lehetőségeivel. A legtöbb esetben sajnos ez nem így van. Íme 5 tévhit, amelyekkel jobb, ha leszámolunk, ha szeretnénk, hogy vállalkozásunk jövőálló és digitálisan felkészült legyen.
A héten tárgyal róla a parlament.
Az ellátási nehézségek, dráguló alapanyagok kihatnak a fagylaltkészítőkre is. Ennek nyomán emelkedik a fagyigombócok ára, 300-450 forint alatt nem is éri meg, de már nem számít kivételnek az 500 forintos ár sem.
Tizenhat országban több mint 300-an többnyire 10 év alatti gyerekek, betegedtek meg azoktól a Kinder csokoládéktól, amiket még az év elején kellett visszahívnia a Ferrerónak. A szakemberek két multirezisztens szalmonella-törzset azonosítottak, amik 60 millió dolláros veszteséget okoztak a gyártónak.
Egykori kapacitásának már csak töredékét kihasználva, de még ma is pörkölik a cikóriát és gyártják a Maci kávét abban az üzemben, amit egykor a Monarchia egyik legnagyobb pótkávés multicége épített fel az osztrák határtól egy kőhajításnyira, és aminek termékei még a szocializmus évtizedeiben is ott voltak jóformán minden konyhában. A svájci-magyarból tavaly teljesen magyarrá váló Multi-Cikória Kft-nél már leporolták a Maci kávé elmúlt évtizedekben elhanyagolt brandjét: a cukor-, koffein- és laktózmentes változatok célpontjában a tudatos fogyasztó áll, de sokat várnak a cikória egyik nagyon jó élettani hatású összetevőjétől is. Csak ki kell bekkelni a drágulást, behúzni egy fejlesztési pályázatot, és polcra kerülni a nagy kereskedelmi láncoknál.
A vállalkozásnak munkavállalója nincs, de az ügyvezető, aki egyben a tulajdonos, Tiborcz Sándor, „az üzleti év során jövedelemben részesült”.
A munkaerőhiány súlyosabb gond még az alapanyagok drágulásánál is - tartják a szakemberek.
Közép-Európa legnagyobb független hitelezője, amely Oroszországban is jelen van, megkezdte ottani tevékenységének mérséklését egy esetleges kivonulási terv részeként.
Rekorddöntéssel indult a BÁV ART tavaszi aukciója: egy 10 karátos briliáns függő 57,5 millió forintért kelt el a héten. Az ékszereké a jövő a műkereskedelemben, vagy még mindig a festményeket keresik a vevők? Mennyire változtatta meg a piacot a Covid és az, hogy egyre több fiatal is vásárol? Fertőszögi Péterrel, a BÁV művészeti igazgatójával beszélgettünk.
A társaság május 11-én kért csődvédelmet, korábban ezernél is több dolgozót bocsátott el.
Lecsavarni lehet, de van rajta egy megerősített műanyag rész, amely meggátolja, hogy a kupak elkeveredjen. Az újítás az újrahasznosítást és a műanyaghulladék mennyiségének csökkentését hivatott segíteni.
Az eredményt a Digitális Kormányzati Ügynökség Zrt. hirdette ki.
A két családi vállalkozásuk mindössze ezer forint bevételt produkált 2021-ben, miközben a kiadásaik még nőttek is.
Jókorát esett tavaly a Pécsi Sörfőzde forgalma.
Még mindig nem érte el a 2019-es termelés mértékét a magyar söripar.
A gabonafélék termesztésével foglalkozó vállalkozást tavaly alapították, a tulajdonosok között ott van a kormányfő nászasszonya is.
Háromszázmillió euróval volt kevesebb a 2021-es bevétele az előző évinél a Mercedes kecskeméti gyárának, és 25 ezerrel kevesebb autót is gyártottak. A cég nyeresége így is 26 millió euróval nőtt. Az eredmény részben a SUV-oknak köszönhető.
Az orosz kormányfő-helyettes azt is bejelentette, hogy nyilvánosságra fogják hozni azon ügyfeleik nevét, akik ezt megtették.