Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A cég a hvg.hu-nak küldött válasza szerint csalódott az új adó miatt.
Az easyJet csalódott az új adó magyarországi bevezetése miatt, amely egy olyan időszakban történik, amikor a légiközlekedési ágazat még csak elkezdett kilábalni a járványból
- írta a hvg.hu-nak küldött válaszában a fapados légitársaság.
A cég szerint az új, utasonként számolt adó miatt költségnövekedés magasabb viteldíjakat fog eredményezni, ezen felül Magyarország nemzetközi összeköttetése is romolhat.
Azt is megemlítik, hogy
a jövőbeli járatokról szóló döntéseiknél a mostani adó hatásait is figyelembe fogják venni.
Az easyJet válaszában arra is kitért, hogy a magyar kormány által bevezetett adó egy elveszített lehetőség arra, hogy környezetvédelmi célokat is el tudjon érni vele, mivel nem tükrözi az utasok károsanyag-kibocsátását. Ehhez ugyanis mostani két és félszeres különbség helyett 10-15-szörös kellene a rövid és hosszútávú utak adóterhei között.
Eddig a Ryanair nyilatkozott úgy, hogy teljes mértékben áthárítják az utasokra az Európán belül 3900, azon kívüli célokra közel 10 ezer forintos extraprofit különadót.
Megjöttek az extraprofitadók: minimum 3900 forint a repülőjegyadó, dupla a cégautóadó
Kiderültek a kormány által kivetett "extraprofitadók" részletei. A kormányrendelet rögzíti a repülőjegyekre kivetett új, kétféle tarifát alkalmazó adót, a csaknem duplájára emelt cégautóadót és kiderül az is, hogy a Revolut-jellegű utalások után is fizetni kell ezután.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.
Ha sikerül a kormányváltás, más törvényre is hasonló sors vár.
A kormányközeli lap a közvélemény-kutató megfutamodásáról írt, aki szerint erről szó sincs.
Új műsorvezetőket kap a Kalandra fal!