Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Huszonhat millió eurós megrendelést kapott a Budapesti Közlekedési Vállalattól (BKV Rt.) a német Siemens konszern, amelynek vasúttechnikai üzletága (Transportation Systems - TS) a 2-es számú budapesti metróvonal korszerűsítésében vesz részt.
A cég szerdai közleménye szerint a Siemens TS-t bízták meg azzal, hogy lássa el a tíz kilométer hosszú metróvonalat új vezérlés-, jelző- és biztonságtechnikával. Az új technika egyik előnye, hogy sűrűbben lehet közlekedtetni a szerelvényeket: a budapesti metróvonalon 135 másodpercről 100-ra rövidül le a követési idő - közölte a Siemens. Az új technika beszerelésének ideje alatt a metróvonal zavartalanul üzemelhet. A német konszern azzal számol, hogy az új rendszer 2008 júniusától lesz üzemképes.
A szeptember 30-ával zárult 2004-es üzleti évben a világszerte 17 900 embert foglalkoztató Siemens TS 4,3 milliárd eurós forgalmat könyvelt el.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az EU soros elnöke, Dánia belevágott a blokk migrációs politikájának reformjába. A jelszó: kívül tágasabb.
Horváth László szerint „az már látható, kire nem számíthat a társadalom a drog elleni küzdelemben”.
Összekapott a kormánypárt államtitkára a Tisza vezetőjével.
Két fiatalt már letartóztattak.