Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Öt év óta első ízben bővült tavaly a német autópiac: az év végén megnőtt vásárlásnak, az új modelleknek és a dízel autók növekvő népszerűségének köszönhetően egy százalékkal több, 3,27 millió új autót helyeztek forgalomba.
A jó híreket a Német Autóipari Szövetség (VDA) közölte pénteken. Német gyártmányú autókból két százalékkal többet, 2,3 milliót, míg az importált márkákból 1 százalékkal kevesebbet helyeztek forgalomba.
Mindemellett a VDA szerint alapvető fordulatról egyelőre még nem lehet beszélni.
A német autógyárak tavaly rekordmennyiségű, 3,66 millió autót exportáltak, az import két százalékkal emelkedett. A gyártás 5,2 millióra rúgott, s ezzel az egymást követő hetedik évben lépte túl az 5 milliós határt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.