A Wall Street Journal lapcsaládjának internetes szolgáltatásai több pénzt hoznak, mint a nyomtatott lapok, a Journal és a Barron’s.

A Wall Street Journal Online dinamikusan növeli regisztrált előfizetőinek számát. Már 731 ezret számlál a Wall Street Journal-t és a Barron’s című hetilapot a neten olvasók száma. Sokan közülük a nyomtatott lapról állnak át az online verzióra, mert évi 356 dollár helyett 84-ért megkapják a tartalmat. A lap-birodalom bevételei egyébként sem mutatnak rózsás képet; a negyedéves bevételek 54 százalékkal csökkentek, a Journal pedig elvesztette hirdetőinek 8 százalékát az első negyedévben. A MarketWatch nevű ingyenes weboldal tavalyi megvásárlását több befektető hibának tartotta, ám épp ez a szolgáltatás növelte meg a netes üzletág bevételeit 35, 7 százalékkal, mintegy 117,2 millió dollárra az idei év első három hónapjában.

(New York Post)

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.

Állj mellénk!

Tegyünk közösen azért, hogy a propaganda mellett továbbra is megjelenjenek a tények!

Ha neked is fontos a minőségi újságírás, kérjük, hogy támogasd a munkánkat.
Török Zsolt hegymászó halála után kapott román kitüntetést

Török Zsolt hegymászó halála után kapott román kitüntetést

Légi csaták: „Nem az a csoda, ha nem indul el egy járat, hanem az, ha elindul”

Légi csaták: „Nem az a csoda, ha nem indul el egy járat, hanem az, ha elindul”

17 fok a különbség Kelet- és Nyugat-Magyarország között

17 fok a különbség Kelet- és Nyugat-Magyarország között

Környezeti tragédia a Kanári-szigeteki tűzvész

Környezeti tragédia a Kanári-szigeteki tűzvész

Az EU második legnagyobb inflációja a magyar

Az EU második legnagyobb inflációja a magyar

Lemondott az a lengyel politikus, aki gyűlöletkampányt irányított bírák ellen

Lemondott az a lengyel politikus, aki gyűlöletkampányt irányított bírák ellen