Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A hirdetők körében egyre értékesebb népcsoporttá válik azoknak a középkorúaknak a köre, akiknek a gyermekeik elköltözése után ismét több pénzük jut saját magukra, ezért új termékeket próbálnak ki. E csoport tagjai a következő öt év során átlagosan 2,5 százalékkal többet fognak költeni a háztartásra, és személyes fogyasztásukra - írja a brit Datamonitor piackutató jelentése.
Öt év múlva már 181 millió olyan középkorú felnőtt él majd Európában és az Egyesült Államokban, akinek gyermekei már elhagyták a családi fészket. Számuk az 50 év felettiek háromnegyedét teszi majd ki - írja a Datamonitor. Tavaly ez a csoport 698 millió dollárt költött élelmiszerre, és személyes igényeikre, ez az összeg 2009-ig évente 2,5 százalékkal nőhet.
A gyermekek elköltözése után az elemzés szerint a szülők örömmel fogadják az újra megtapasztalt szabadságot, amelyet a meggyarapodott szabadidejük miatt érezhetnek. Ezt csak fokozza, hogy csökken a gyermekek iránti felelősség és növekszik elkölthető jövedelmük is - fogalmaz a jelentés.
Az újra gyermekük nélkül élő európaiak és amerikaiak 54 százaléka állítja, hogy az elmúlt évben kipróbált valamilyen új élelmiszert, esetleg üdítő- vagy alkoholos italt - írja a Datamonitor. Az új termékekkel előálló gyártók, és a hirdetők számára az is fontos részlet lehet, hogy e középkorúak 35 százaléka szerint inkább az íztől függ, hogy milyen élelmiszert választanak, semmint attól, hogy az mennyire egészséges.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Mariska Hargitayt a legtöbben színésznőként ismerik, de úgy döntött, beül a rendezői székbe, hogy bemutassa, hogyan került közel édesanyjához, Jayne Mansfieldhez hatvan évvel azután, hogy elveszítette őt egy olyan autóbalesetben, amiben ő maga is majdnem meghalt.
15–9-re nyertek a mieink.